M52B20TU kręci, nie odpala

Darmiann
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 22, 9:21
BMW: 318i M43B19
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

Post autor: Darmiann »

Broder pisze: 8 lip 23, 16:07 sterownik nie ma zasilania, cos poszlo nie tak z kabelkami :Search:
Zakupiłem miernik, tylko potrzebuję schematu wiązki silnika i nigdzie nie mogę znaleźć %) Jeżeli byłaby taka możliwość proszę o jakieś nakierowanie :D
Darmiann
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 22, 9:21
BMW: 318i M43B19
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

Post autor: Darmiann »

A więc tak.. Zmierzyłem prąd który dochodzi do ecu i raz jest raz go nie ma, momentami jest 8v a nie 12. Doszedłem do wniosku, że wiązka nadaje się do śmieci zważywszy, że silnik wyciągnięty ze spalonego auta(sama kabina spalona wraz z wiązką w środku) i może gdzieś mogło złapać przy silniku. Wiązka droga nie jest więc miejmy nadzieję, że po wymianie wiązki wszystko będzie chulać jak należy :D
Darmiann
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 22, 9:21
BMW: 318i M43B19
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

Post autor: Darmiann »

Ogólnie super, silnik udało się odpalić po przeróbce paru kabli od zasilania ECU, rozrusznika. Mam czujnik położenia wału wymieniony, z początku na nim właśnie odpalił aczkolwiek po chwili stwierdził że odmówi posłuszeństwa. Po odpięciu wtyczki od czujnika silnik pali. Czujnik do wymiany? Jak to wygląda? Czy da się go jakoś odratować jeszcze?
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Benzyna”