E46 M54 Compact Brak mocy na benzynie. Dziwne stuki w okolicy Vanosa
- FreeKO
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 23 sty 20, 3:57
- BMW: E46 325ti
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- Gender:
Dzisiaj znalazłem czas, żeby to tego usiąść.
Zrobiłem kilka testów
Pierwszy test przepływomierza, 3 bieg i gaz w podłogę (Gaz w podłogę od ok 1:05):
Drugi test to różne parametry, również gaz w podłogę. Pod koniec jest zatrzymanie i bieg jałowy:
SONDY LAMBDA
Zrobiłem dwa testy, bo nie wiedziałem o które parametry chodzi.
Test 1
Test 2
Dodatkowo walczę z matą pasażera. Kupiłem emulator, wstawiłem i nadal nie chce się skasować.
Zrobiłem kilka testów
Pierwszy test przepływomierza, 3 bieg i gaz w podłogę (Gaz w podłogę od ok 1:05):
Drugi test to różne parametry, również gaz w podłogę. Pod koniec jest zatrzymanie i bieg jałowy:
SONDY LAMBDA
Zrobiłem dwa testy, bo nie wiedziałem o które parametry chodzi.
Test 1
Test 2
Dodatkowo walczę z matą pasażera. Kupiłem emulator, wstawiłem i nadal nie chce się skasować.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9848
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Test 2 to korekty paliwowe, na 100% masz namieszane w sofcie żeby jako tako to chodziło, styl podobny do przygłupa z jutuba, który niby zajmuje się bmw..brak słów. Do wymiany na pewno sonda przed katalizatorem na banku 1 ale druga też dziwnie zachowuje się, tylko najpierw musisz mieć normalny soft i tylko wyłączone sondy. Więc albo daj ten komuś kto jest normalny i wie co robi albo kup drugi bez ews i sond za katem. Jak chcesz sprawdzać przepływomierz to 3 bieg do końca bez odpuszczania gazu a nie takie pykanie do 5000 rpm, ale w chwili obecnej to bez sensu, podstawa to seryjny sterownik.
Emulator maty wywal a matę wykoduj przy pomocy ncs.
Emulator maty wywal a matę wykoduj przy pomocy ncs.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
- FreeKO
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 23 sty 20, 3:57
- BMW: E46 325ti
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- Gender:
Super, dzieki za konkretna odpowiedz 
U mnie sprawa wyglada tak, ze cały blok mam m54b25 a osprzęt z b30. Soft rowniez jest z b30. Czy nie będzie się to gryzło, jak wsadzę kolejny z b30?
Co do poduszek, błąd nadal nie zgasł mimo wykodowania.
Zastanawia mnie czemu jest nicht aktive na battery bplus
Dodatkowo dziwne stuki w okolicach kolektorów. Z góry tak tego nie słychać.

U mnie sprawa wyglada tak, ze cały blok mam m54b25 a osprzęt z b30. Soft rowniez jest z b30. Czy nie będzie się to gryzło, jak wsadzę kolejny z b30?
Co do poduszek, błąd nadal nie zgasł mimo wykodowania.
Zastanawia mnie czemu jest nicht aktive na battery bplus
Dodatkowo dziwne stuki w okolicach kolektorów. Z góry tak tego nie słychać.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9848
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Wklej błąd z modułu airbag.
Skoro masz osprzęt od b30 to też musisz przekazać osobie, która będzie szykowała sterownik. Choć ja najpierw sprawdziłbym jak pracuje na serii - b25.
Skoro masz osprzęt od b30 to też musisz przekazać osobie, która będzie szykowała sterownik. Choć ja najpierw sprawdziłbym jak pracuje na serii - b25.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9848
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Przecież tą błąd napinacza fotela pasażera. Jak jest cały to odepnij wtyczkę, kontakt w sprayu i spróbuj skasować.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
- Err
- Bywalec forum
- Posty: 156
- Rejestracja: 26 sie 16, 3:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Moje miasto
Korekty na 0.00 oznaczają brak możliwości adaptacji i "tryb awaryjny" nie wiem co z sondami, zamieniałeś wtyczki dla testu? są albo niesprawne albo soft b25 zamiast b30 przepływka inna to komp szaleje. Trzeba by się samemu zabawić na wsadzie b25 i b30. Co i jak znajdziesz w sieci
Jeżdżę TIR'em, lubię zmieniać biegi 

- FreeKO
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 23 sty 20, 3:57
- BMW: E46 325ti
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- Gender:
Update.
Błąd poduszki zniknął po wykodowaniu i odpięciu całej maty.
Komputer wsadzony z oryginalną mapą, wyłączony Immobilizer i sondy za katem.
Samochód zbiera się o niebo lepiej, obroty się uspokoiły, check też się nie zawsze świeci.
Wymieniony gumowe rury w dolocie.
Niestety pojawiły się też nowe problemy. Samochód po jakimś czasie (bliżej nieokreślony, czasami dłuzej, czasami krócej) zaczyna chodzić jak traktor( Trzesie budą, brak normalnej reakcji na gaz). Z inpy wynika, że wypadają zapłony. Wystarczy go wtedy zgasić, chwilę poczekać i chodzi normalnie.
Wartości dla sond są takie same, chociaż ta druga się uspokoiła i ma już okolice 50.
Przed wymianą kompa nic takiego się nie działo i żadne takie błędy nie wyskakiwały. Może to kwestia dostrojenia LPG (?). Nie robiłem żadnej adaptacji. Jakbym miał wykonać, to w jaki sposób poprawnie "zaadaptować" poza oczywiście INPĄ.
Pojawiły się takie błędy (Jeżeli chodzi o przepływke, to może być bo ją odpinałem).
Błąd poduszki zniknął po wykodowaniu i odpięciu całej maty.
Komputer wsadzony z oryginalną mapą, wyłączony Immobilizer i sondy za katem.
Samochód zbiera się o niebo lepiej, obroty się uspokoiły, check też się nie zawsze świeci.
Wymieniony gumowe rury w dolocie.
Niestety pojawiły się też nowe problemy. Samochód po jakimś czasie (bliżej nieokreślony, czasami dłuzej, czasami krócej) zaczyna chodzić jak traktor( Trzesie budą, brak normalnej reakcji na gaz). Z inpy wynika, że wypadają zapłony. Wystarczy go wtedy zgasić, chwilę poczekać i chodzi normalnie.
Wartości dla sond są takie same, chociaż ta druga się uspokoiła i ma już okolice 50.
Przed wymianą kompa nic takiego się nie działo i żadne takie błędy nie wyskakiwały. Może to kwestia dostrojenia LPG (?). Nie robiłem żadnej adaptacji. Jakbym miał wykonać, to w jaki sposób poprawnie "zaadaptować" poza oczywiście INPĄ.
Pojawiły się takie błędy (Jeżeli chodzi o przepływke, to może być bo ją odpinałem).
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9848
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nagranie jak wcześniej, rozgrzany 96-97 stopni, masa powietrza na wolnych obrotach, korekty paliwowe i praca sond - 30 sekund na wolnych, gaz i znowu 30 sekund na wolnych obrotach. Doszedł zawór disa, po skasowaniu wraca przed ostatni błąd?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 3 Odpowiedzi
- 2669 Odsłony
-
Ostatni post autor: Karold
-
- 15 Odpowiedzi
- 4681 Odsłony
-
Ostatni post autor: marcepan
-
- 3 Odpowiedzi
- 2662 Odsłony
-
Ostatni post autor: WKRENTEK77
-
- 2 Odpowiedzi
- 878 Odsłony
-
Ostatni post autor: roque
-
- 1 Odpowiedzi
- 1252 Odsłony
-
Ostatni post autor: scghost