Pierwszy to zawór disa. Membranka przepuszcza. Po wyjęciu, ustawieniu łopatki w pionie, zatkaniu dziurki, łopatka bardzo powoli zaczyna się opuszczać. Nie pomyślałem, aby przed rozebraniem sprawdzić obrotami silnika. Po odpaleniu zawór się nie zamyka i przy dodawaniu gazu, delikatnie zadrga ale nie ruszy.
Drugi to, jednak nieszczelność w dolocie a dokładnie na tym elemencie gumowym (miejsce rozerwania zaznaczyłem na czerwono, zapomniałem cyknąć fotki). Póki nie ruszyłem tej rurki co idzie w stronę podszybia, nie było widać pęknięcia. Także elementy do zrobienia dymiarki są już w drodze, więc nieszczelności można szukać dalej.

Swoją drogą nie dziwie się, że inpa pokazuje prawidłową masę powietrza na wolnych obrotach, bo jak jest to wszystko złożone i nieruchome to całkiem dobrze się dociska i nie widać aby było uszkodzone.
A teraz rzecz najcięższa. Czyli zakup elementów.
O ile rurę dolotu jestem w stanie kupić ori za te 70-80 zł, to nie wiem co zrobić z disą. Szukać sprawnej używki? Odkładać na nówkę ori, czy jednak są jakieś zamienniki cokolwiek warte. Mógłby ktoś coś polecić? I jeżeli guma dolotu ma jakiś zamiennik godny uwagi, to też fajnie, bo zostanie parę groszy na jakieś piwo
