Falowanie, vanosy stoją, wypadanie-mam dość
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9848
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie bierz m52b28, za dużo kombinacji, to co dopłacisz do m52tub28 stracisz na walkę żeby uruchomić ten pierwszy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 11 sty 22, 6:08
- BMW: E46 323ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Włocławek
- VIN: EZ69115
Bez edycji żeby podbić.
Silnik zakupiony. Teraz pytanie do czego warto zajrzeć jeśli mam go jeszcze na stole? Jakieś uszczelki do zmiany? Na pewno będę zmieniał simering na wale od strony skrzyni bo widać zapocenie, uszczelkę podstawy filtra i misy. Coś jeszcze? Profilaktycznie żeby na dłuższy czas już się nie martwić żadnymi wyciekami itd?

Silnik zakupiony. Teraz pytanie do czego warto zajrzeć jeśli mam go jeszcze na stole? Jakieś uszczelki do zmiany? Na pewno będę zmieniał simering na wale od strony skrzyni bo widać zapocenie, uszczelkę podstawy filtra i misy. Coś jeszcze? Profilaktycznie żeby na dłuższy czas już się nie martwić żadnymi wyciekami itd?


-
- Bywalec forum
- Posty: 129
- Rejestracja: 24 wrz 16, 3:28
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto:
Do panewek może? Mniej roboty jak już w budzie a będziesz wiedział +/- jaki stan, z drugiej strony co za różnica jak już kupiony :p
-
- Bywalec forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 11 sty 22, 6:08
- BMW: E46 323ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Włocławek
- VIN: EZ69115
Motor jest od znajomego, dlatego nie martwię się ze już jest zakupiony bo wiem ze jak wyjdą kwiatki to bez szarpania będę mógł go oddać
Ale co do panewek już były sprawdzone i jest okej tak jak i kompresja. Bardziej chodzi mi czy są jeszcze jakieś newralgiczne miejsca tego silnika które warto uszczelnić za wczasów żeby później na aucie nie ściągać połowy osprzętu i się męczyć 

- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7036
- Rejestracja: 11 kwie 15, 10:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
przedni i tylni uszczelniacz wału + uszczelka miski olejowej
opcjonalnie uszczelka podstawy filtra, choc to mozna latwo na aucie zrobic
opcjonalnie uszczelka podstawy filtra, choc to mozna latwo na aucie zrobic
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post