EDIT. Rozumiem ze na ręcznie napiętym łańcuchu, takie ustawienie na kole jest prawidłowe? Jeśli przesune o jedno oczko znak już zgrywa się gorzej jak widać na zdjęciach.


Chyba coś nie tak zrobiłeś bo powinno być koło 11-12bar z tego co znalazłem w necie. Przepustnica otwarta rozumiem i każdy cylek tyle samo obrotów zrobił? Ciepły czy zimny piec?Mati737 pisze: ↑13 sty 22, 15:20 Nie edytuje posta żeby było lepiej widoczne. A więc chciałem dziś zmierzyć kompresje, odkręcam świece, No i na pierwszym garnku razem ze swieca wyszła tulejka do naprawy gwintu. Lampeczka w głowie od razu ze silnik będzie szrot zapewne ktoś to robił wleciały opiłki i baj baj. Wszystko się potwierdziło na manometrze pierwszy cylinder 4,5-5,5 reszta garnków po 15bar. Słupek szrot, magicy pięknie załatwili sprawę.. pozdrawiam. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA![]()
![]()
![]()
![]()
maczupikczu pisze: ↑13 sty 22, 18:48 Chyba coś nie tak zrobiłeś bo powinno być koło 11-12bar z tego co znalazłem w necie. Przepustnica otwarta rozumiem i każdy cylek tyle samo obrotów zrobił? Ciepły czy zimny piec?
Ten 5.5bar był szczelny napewno skoro wypadł helicoil?