Nierówna praca silnika M43B19TU

masiej
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 14 maja 21, 1:50
BMW: E46 320Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Płeć:

#11

Post autor: masiej »

matus33 pisze: 26 maja 21, 21:55 W tym samym silniku miałem problem z lewym powietrzem - wtedy na rozgrzanym przepływomierz mierzył około 7kgh, po uszczelnieniu dolotu (uszczelka kolektora dolotowego przy głowicy) wartość ta wynosi u mnie około 8,7kgh dla obrotów 840/min i silnik pracuje ładnie i równo. Wymien przepływke na nową, ori, skasuj adaptacje, pojezdzij i wtedy zobaczysz :)
Lewego powietrza nie ma na 100%, cały dolot był sprawdzany przez mechanika. Wymieniłem przepływomierz i silnik pracuje równo. Jednak wciąż pojawia się błąd spalania stukowego. Wcześniej było lewe powietrze z wtryskiwacza ale zostało wyeliminowane.
Szymeek81
Posty: 5
Rejestracja: 29 sty 21, 10:49
BMW: e 46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Tomaszów Mazowiecki

#12

Post autor: Szymeek81 »

A nie dzwoni Ci spod maski? sprawdź świece i czujnik spalania stukowego.
masiej
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 14 maja 21, 1:50
BMW: E46 320Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Płeć:

#13

Post autor: masiej »

Szymeek81 pisze: 28 maja 21, 7:20 A nie dzwoni Ci spod maski? sprawdź świece i czujnik spalania stukowego.
Dzwonić nie dzwoni, ale sprawdzę czujnik bo świece są prawie nowe.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”