Wyciek płynu chłodniczego BMW E46 316i
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10195
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Byłoby to zdecydowanie na plus, później możesz to sprzedawać dalej, chętni na pewno znajdą się.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4011
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
No i qpa.
Wczoraj zrobiłem ze 100km po mieście i między miastami temperatura zazwyczaj między 107 a 110 i dziś rano brak płynu w zbiorniczku oraz jakieś powietrze w wężach. Idę odpowietrzać....
EDIT:
Odpowietrzyłem, dziwią mnie skoki temperatury, na postoju pokazuje 107 i przeskok na 109, za chwilę spadek na ułamek sekundy na 108 i 107. Postawiłem ją gębą pod górkę jak tylko mogłem i jeszcze wyszło powietrze, w sumie taka piana, z odpowietrznika przy chłodnicy.
Węże twarde, jednak myślę ze tragedii niema, da się ścisnąć ręką, podobnie jak miałem w 320d.
EDIT 2: Znalazłem wyciek z chłodnicy. Na środku chłodnicy, na obudowie od wentylatora jest nachlapane płynu i chłodnica od klimy jest mokra. Wyciek pojawia się w czasie jazdy na mieście, korki, światła, ruszanie kiedy temperatura waha się w przedziale 107-110*
Jaką chłodnice polecacie kupić? Szukać używki, czy nowa, a może tylko z ASO BMW?

Wczoraj zrobiłem ze 100km po mieście i między miastami temperatura zazwyczaj między 107 a 110 i dziś rano brak płynu w zbiorniczku oraz jakieś powietrze w wężach. Idę odpowietrzać....
EDIT:
Odpowietrzyłem, dziwią mnie skoki temperatury, na postoju pokazuje 107 i przeskok na 109, za chwilę spadek na ułamek sekundy na 108 i 107. Postawiłem ją gębą pod górkę jak tylko mogłem i jeszcze wyszło powietrze, w sumie taka piana, z odpowietrznika przy chłodnicy.

Węże twarde, jednak myślę ze tragedii niema, da się ścisnąć ręką, podobnie jak miałem w 320d.
EDIT 2: Znalazłem wyciek z chłodnicy. Na środku chłodnicy, na obudowie od wentylatora jest nachlapane płynu i chłodnica od klimy jest mokra. Wyciek pojawia się w czasie jazdy na mieście, korki, światła, ruszanie kiedy temperatura waha się w przedziale 107-110*
Jaką chłodnice polecacie kupić? Szukać używki, czy nowa, a może tylko z ASO BMW?
- Załączniki
-
- Wyciek płynu chłodniczego BMW E46 316i - IMG_20230707_145534.jpg (1.64 MiB) Przejrzano 697 razy
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G

- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10195
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nissens.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4011
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Dziś wleciała chłodnica od tego Nissena. Bardzo łatwo się odpowietrzyło. Stara była rozerwana w górnej części.
Mam teraz pytanie, czy ktoś może ma włożony kotek 140 do silnika n42 z termostatem 105? Jak to wygląda w praktyce? Może ktoś miał i wsadził spowtorem 200 bo były problemy?
Edit 26.08.
Wleciał dziś zbiorniczek wyrównawczy NRF wraz z korkiem 200 z zestawu. Mam wrażenie że węże nie są aż tak twarde. Poprzedni oryginalny uległ rozerwaniu w okolicy króćca w jego połowie. Oczywiście stary zbiorniczek, z racji tego że jedyną jego wartość to opałowa (to nie opona, prezes zabronił tylko oponami) to postanowiłem sprawdzić co kryje wnętrze. Faktycznie to dość skomplikowana konstrukcja w kilkoma komorami i kanałami.
Mam teraz pytanie, czy ktoś może ma włożony kotek 140 do silnika n42 z termostatem 105? Jak to wygląda w praktyce? Może ktoś miał i wsadził spowtorem 200 bo były problemy?
Edit 26.08.
Wleciał dziś zbiorniczek wyrównawczy NRF wraz z korkiem 200 z zestawu. Mam wrażenie że węże nie są aż tak twarde. Poprzedni oryginalny uległ rozerwaniu w okolicy króćca w jego połowie. Oczywiście stary zbiorniczek, z racji tego że jedyną jego wartość to opałowa (to nie opona, prezes zabronił tylko oponami) to postanowiłem sprawdzić co kryje wnętrze. Faktycznie to dość skomplikowana konstrukcja w kilkoma komorami i kanałami.
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G

-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 4 Odpowiedzi
- 2731 Odsłony
-
Ostatni post autor: 14seba15
-
- 2 Odpowiedzi
- 2775 Odsłony
-
Ostatni post autor: WKRENTEK77
-
- 4 Odpowiedzi
- 1333 Odsłony
-
Ostatni post autor: patryk41266
-
- 0 Odpowiedzi
- 1023 Odsłony
-
Ostatni post autor: r4mzi
-
- 11 Odpowiedzi
- 9499 Odsłony
-
Ostatni post autor: kamil91
-
- 3 Odpowiedzi
- 3212 Odsłony
-
Ostatni post autor: Domin
-
- 8 Odpowiedzi
- 6252 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 2715 Odsłony
-
Ostatni post autor: romanikxxl
-
- 1 Odpowiedzi
- 974 Odsłony
-
Ostatni post autor: Jarula
-
- 3 Odpowiedzi
- 3310 Odsłony
-
Ostatni post autor: WKRENTEK77