Brak komunikacji z modułami
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10195
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nigdy nie miałem takiego problemu przy e46 więc nie kojarzę zbytnio. W e9x/e87 jest to powszechny temat z tyłu i tam da się wymienić samą koronkę, która jest na półosi.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7168
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
koronki abs z tylu sa wciskane na polosi, mozna je zbic i zalozyc inną, zamiennikow jest sporo
te z przodu w zasadzie tez sa wciskane, chociaz wszyscy to uwazaja za 'czesc piasty' jakis zamiennik tez pewnie mozna by znalezc
te z przodu w zasadzie tez sa wciskane, chociaz wszyscy to uwazaja za 'czesc piasty' jakis zamiennik tez pewnie mozna by znalezc
- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 131
- Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
Piasty wymieniłem. ABSu dalej brak. Brak też łączności ze sterownikiem.
Kiedyś już miałem ten problem, ale kiedy wziąłem drugi sterownik i też się na nim nie łączyło, odłączyłem przetwornice od xenonu to udało się nawiązać sygnał (kiedyś ktoś mi powiedział, że miał tak na chińskiej, ja mam oryginalną ale pali żerniki coś)
Teraz już i to odlaczanie nie pomaga.
Będę zaglądał do sterownika. Może zimne luty? Zobaczę też gniazdo OBD, bo jest drugie. W starym pin sie uszkodził.
Macie jeszcze jakieś sugestie gdzie zaglądać?
Kiedyś już miałem ten problem, ale kiedy wziąłem drugi sterownik i też się na nim nie łączyło, odłączyłem przetwornice od xenonu to udało się nawiązać sygnał (kiedyś ktoś mi powiedział, że miał tak na chińskiej, ja mam oryginalną ale pali żerniki coś)
Teraz już i to odlaczanie nie pomaga.
Będę zaglądał do sterownika. Może zimne luty? Zobaczę też gniazdo OBD, bo jest drugie. W starym pin sie uszkodził.
Macie jeszcze jakieś sugestie gdzie zaglądać?
- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 131
- Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
Edytowałem tytuł tematu. Sprawa jest grubsza, zaraz wrzucę cała listę błędów z pamięci. Brak komunikacji z modułami, notorycznie powtarzające się zwarcie na masie.
Ostatnio zmieniony 7 sty 21, 20:23 przez bartrej, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 131
- Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
Można temat przenieść do odpowiedniego działu? Zaczął sie od DSC, ale wyszło co innego.
Odłączyłem lewy xenon, usunąłem błędy dopiero się połączyłem. Czujnik lewy przód stał (Delphi) założyłem stary, oryginalny. Dziala.
Podłączyłem xenon, nadal się z niczym nie mogę podłączyć. Miałem drugą przetwornice, używaną, chwilę pochodziła, aż padła całkiem. Cały czas mi błyskają żerniki z lewej strony. Do tego od zakupu auta przebicie na lewym tylnym głośniku w drzwiach.
Czy po błędach da się mnie jakoś ma prowadzić gdzie szukać?
Druga sprawa, to jak ogarnąć żeby wykrywał zaplon. Mam ciągle ON, a kiedy robię adaptacje skrzyni wymaga wyłączenia zapłonu i nie mogę jej zakończyć. Obd.ini wszystko ogarnięte, BATT=OFF też.
Podłączyłem xenon, nadal się z niczym nie mogę podłączyć. Miałem drugą przetwornice, używaną, chwilę pochodziła, aż padła całkiem. Cały czas mi błyskają żerniki z lewej strony. Do tego od zakupu auta przebicie na lewym tylnym głośniku w drzwiach.
Czy po błędach da się mnie jakoś ma prowadzić gdzie szukać?
Druga sprawa, to jak ogarnąć żeby wykrywał zaplon. Mam ciągle ON, a kiedy robię adaptacje skrzyni wymaga wyłączenia zapłonu i nie mogę jej zakończyć. Obd.ini wszystko ogarnięte, BATT=OFF też.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10195
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Strasznie nieczytelnie to wkleiłeś. Jak wygląda ładowanie? Odpal go, włącz wszystkie światłą (drogowe i awaryjne też), grzanie tylnej szyby, siedzeń jak masz, nawiew na max, radio i zobacz do ilu spadnie i czy podniesie się. Tylko silnik przebrnąłem, masz do wymiany termostat (błąd grzałki) i sondy za katalizatorem (błąd grzałek na obu bankach).
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 131
- Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
Te błędy to znam. Alternator mial niedawno regenerację, na wszystkim bimba 13,4.maniek21112 pisze: ↑8 sty 21, 8:10 Strasznie nieczytelnie to wkleiłeś. Jak wygląda ładowanie? Odpal go, włącz wszystkie światłą (drogowe i awaryjne też), grzanie tylnej szyby, siedzeń jak masz, nawiew na max, radio i zobacz do ilu spadnie i czy podniesie się. Tylko silnik przebrnąłem, masz do wymiany termostat (błąd grzałki) i sondy za katalizatorem (błąd grzałek na obu bankach).
Wklejałem z telefonu, mogę wrzucić plik txt i jakoś porobić akapity.
Lampa :
Od kupna borykam się z palącym zernikiem lewej lampy (trzyma ok. miesiąc potem błyska).
Kupiłem używana przetwornice, pojeździła też z miesiąc i całkiem padła, nawet nie zapalała. Wsadziłem starą.
Wisiał mi błąd zwarcia na masie regulacji wysokości. Jak rozbierałem lampę był zielony nalot. Wymieniłem silniczek. Żernik błyśnie przy wstrząsach lub czasem przy samym uruchomieniu robiła się zwara na desce. Z czasem zaczyna błyskać coraz mocniej, no ale to już przez to, że żernik jest uszkodzony.
Audio: Harman kardon. Wcześniej radio Pioneer, teraz chinski android.
Od początku mam gwizd w głośniku w tylnych drzwiach - przebicie jakieś. Przy dodawaniu gazu się nasila. Jeżeli odepnę subwoofer z półki po stronie kierowcy, nie ma gwizdu.
Do wzmacniacza podłączyłem bezpośrednio masę, nic to nie dało.
Kolejna sprawa, że odcinalo mi komunikację na modułach poza skrzynią i silnikiem.
Ktoś kiedyś powiedział, że jak miał chinski xenon miał to samo. Skojarzyłem fakty, ze swoim i go odłączyłem. Komunikacja wróciła.
Sądzę, że wszystko to jest ze sobą powiązane, nie wiem tylko od czego się zabrać.
Czy na to wszystko może wpływać jeszcze kondensator zagłuszający (czy jakoś tak) w alternatorze? Tego mi nie robili
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10195
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Ale podnosi się czy zostaje na 13.4? Nie ma skoków podczas jazdy? Jaki regulator tam siedzi teraz? Bo rozumiem, że został wymieniony?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 131
- Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
Poprawka. Te 13.4 w Inpie kątem oka zobaczyłem.maniek21112 pisze: ↑8 sty 21, 12:38 Ale podnosi się czy zostaje na 13.4? Nie ma skoków podczas jazdy? Jaki regulator tam siedzi teraz? Bo rozumiem, że został wymieniony?
Teraz długie, nawiewy, oświetlenie, grzanie dup, awaryjne itp to skacze 13.75-13,85 jak załącza pompe w skrzyni SSG to spada czasem do 12, czasem 10 na ułamek sekundy.
Bez obciążenie 14 bite.
Co do regulator to nie wiem, alternatory padł 3 dni przed wyjazdem za granicę w wakacje i oddałem, wiem że komutator i łożyska reszty nie pamietam.
Nie sprawdzałem podczas jazdy, jutro postaram się znaleźć chwilę, jeżeli to ważne.
Nie wiem tez czy do pomiaru podłączyć lewą lampę, bo dziś jest odłączona, bo blokuję mi komunikację z DSC i innymi modułami, ale gwizd w głośniku jest nadal.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10195
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Ważne jest podczas jazdy, mogą być wtedy większe skoki.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 5 Odpowiedzi
- 3070 Odsłony
-
Ostatni post autor: Badboy-PL
-
- 2 Odpowiedzi
- 3742 Odsłony
-
Ostatni post autor: Szymon_e46
-
- 1 Odpowiedzi
- 1410 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1022 Odsłony
-
Ostatni post autor: rasiol
-
- 3 Odpowiedzi
- 1881 Odsłony
-
Ostatni post autor: Broder
-
- 7 Odpowiedzi
- 2025 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 3639 Odsłony
-
Ostatni post autor: scghost