M52B20 falujące obroty, brak mocy
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9842
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Pojeździj trochę i wtedy pokaż korekty.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 10 lis 20, 2:59
- BMW: 320ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Czarnków
Sorrki, że teraz dopiero, ale nie jeździłem samochodem, teraz dopiero mogę znowu do tego przysiąść.
Tutaj korekty: https://prnt.sc/vtl122
Wszystkie 10 błędów znowu się wyświetla na komputerze.
Tutaj korekty: https://prnt.sc/vtl122
Wszystkie 10 błędów znowu się wyświetla na komputerze.
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 10 lis 20, 2:59
- BMW: 320ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Czarnków
Zauważyłem tez dziwną rzecz. Jechałem wczoraj jakieś 30km i od samego momentu odpalenia były falujące obroty, brak mocy. A w drodze powrotnej już tych objawów nie było, wszystko działało tak jak powinno.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9842
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Zobacz jak to wygląda podczas jazdy z dużym obciążeniem, przy wyższych prędkościach, prawdopodobnie jest gdzieś jeszcze niewielka nieszczelność. Sprawdź zaślepki za kolektorem dolotowym.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 10 lis 20, 2:59
- BMW: 320ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Czarnków
Odma wraz z wszystkimi wężykami wymieniona. Samochód ma jakby więcej mocy, chodzi dużo ciszej, naprawdę dużo, obroty chyba nie falują, ale znowu wywaliło check engine, niżej daje błędy oraz odczyty z korekt. Kasowałem adaptacje, zrobiłem 60km i pojawił się check.
https://prnt.sc/105tswk
https://prnt.sc/105ttqg
Jak mogę sprawdzić te zaślepki?
https://prnt.sc/105tswk
https://prnt.sc/105ttqg
Jak mogę sprawdzić te zaślepki?
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 10 lis 20, 2:59
- BMW: 320ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Czarnków
Zrobiłem następne 100km, pojawił się jeszcze jeden błąd.
https://prnt.sc/106gqho
https://prnt.sc/106gqho
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9842
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Normalnie, wsadzić łapkę za kolektor i wymacać, gdzieś jest jeszcze lewe powietrze, pod obciążeniem. Przewody odmy jakiej firmy? Niektóre nie siadają jak należy i jest nieszczelność. Brak sygnału sondy za katalizatorem na banku 2, albo umarła albo nie ma zasilania.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 10 lis 20, 2:59
- BMW: 320ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Czarnków
Okej, postaram się znaleźć tą nieszczelność. Mam natomiast nowy problem. Zauważyłem jeszcze na zimówkach 15stkach że spadają obroty przy kręceniu kierą na postoju. Kilka dni później założyłem 18stki i mam wrażenie że pompa wspomagania padła, ale wolę się upewnić. Otóż przy nawet minimalnym ruchu kierownicą ona jak i koła się trzęsą, samo kręcenie jest też jakby cięższe. Podczas jazdy tego problemu nie ma, chyba że by małej prędkości w ostrych zakrętach. Płynu było min. dolałem ale żadnych zmian. Zacząć od wymiany płynu, czy od razu wymieniać pompę?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9842
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Skoro po uzupełnieniu płynu zmian brak to pompa umiera.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 6 Odpowiedzi
- 2619 Odsłony
-
Ostatni post autor: zibi_j1
-
- 7 Odpowiedzi
- 2970 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1116 Odsłony
-
Ostatni post autor: WKRENTEK77
-
- 4 Odpowiedzi
- 1009 Odsłony
-
Ostatni post autor: tomx
-
- 6 Odpowiedzi
- 1333 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112