Lokalizowalem ten dźwięk - dokładnie pomiędzy osłonami (w tym rejonie).
Wszystkie osłony zapięte, nic luźnego.
Oleje, świece, termostat, filtry powymieniane.
Na SKP spaliny w normie. Silnik suchy - zakurzony od zakupu, także nie mam podstaw żeby szukać wycieków.
Przepustnice sprawdzałem - czysta i nie zacina się, nie klekocze (wiem - co nie znaczy że jest sprawna, ale szukam od podstaw).
Wtyczki wyczyszcone i przedmuchane elektrokontaktem.
Zastanawiam się czy odpięcie valvetronic'a dałoby jakiś pogląd na sprawę - zlikwidowanie 1200 obrotów na zimnym i spadek oraz falowanie po włączeniu klimatyzacji.
Dodam że te 1200 obrotów to w miarę nowy objaw - pojawił się wczoraj po incydencie przy wyprzedzaniu i sprawdzaniu jeszcze raz na zimnym.
Silnik, Eml - problemy N42, 316ti, 2001
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 7 lip 20, 1:05
- BMW: E46 326ti
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Jelcz-Laskowice
- VIN: FW04382
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 2 Odpowiedzi
- 1613 Odsłony
-
Ostatni post autor: sierżant Bączek
-
- 2 Odpowiedzi
- 5600 Odsłony
-
Ostatni post autor: mikon
-
- 5 Odpowiedzi
- 1667 Odsłony
-
Ostatni post autor: m310ax
-
- 26 Odpowiedzi
- 6732 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112