M52B25TU brzydko pracuje, trzęsie silnikiem, kangury
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 7:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
Sondy odpowiadają za mieszankę i dobór odpowiednich ilości paliwa do powietrza, wiec bez sond, nic dziwnego ze komputer sovie nie radzi z mapami
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9842
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Na początek daj dme komuś kto w nich grzebie i oceni czy tam wszystko jest tak jak ma być. Oczywiście, że łatwiej jest dojść do ładu z autem jak są sondy, tak to bardzo ważnych korekt paliwowych nie ma.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 mar 17, 5:23
- BMW: E46 323i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto:
Postanowiłem jeszcze raz sprawdzić disę i niestety coś jest nie tak.maniek21112 pisze: ↑26 cze 20, 12:27 Na początek daj dme komuś kto w nich grzebie i oceni czy tam wszystko jest tak jak ma być. Oczywiście, że łatwiej jest dojść do ładu z autem jak są sondy, tak to bardzo ważnych korekt paliwowych nie ma.
Disa otwiera się i zamyka, ale nie wtedy kiedy powinna.
po odpaleniu na wolnych obrotach zamyka się i powinna pozostać zamknięta do bodajże 3,5tyś obrotów? Tymczasem u mnie otwiera się juz po lekkim dodaniu gazu około 1500 obrotów..
Skoro disa działa otwiera sie i zamyka to chyba komputer źle podaje kiedy ma to robić? Da się to jakoś ustawiać? Jak to naprawić?
czy ona jest otwierana elektrycznie sygnalem ? przy tych 3,5-4k idzie na nią sygnal i się otwiera czy jest to zrobione jakoś inaczej - podcisnieniem?
-
- Bywalec forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 mar 17, 5:23
- BMW: E46 323i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto:
Sprawdziłem dokładnie woltomierzem i faktycznie - to wina sterowaniem disy z komputera. Przy + - 1300 obrotów odcinane jest napięcie na disy przez co otwiera sie ona.. Jak to naprawiac/ ustawic?mateomix99 pisze: ↑2 lip 20, 9:19Postanowiłem jeszcze raz sprawdzić disę i niestety coś jest nie tak.maniek21112 pisze: ↑26 cze 20, 12:27 Na początek daj dme komuś kto w nich grzebie i oceni czy tam wszystko jest tak jak ma być. Oczywiście, że łatwiej jest dojść do ładu z autem jak są sondy, tak to bardzo ważnych korekt paliwowych nie ma.
Disa otwiera się i zamyka, ale nie wtedy kiedy powinna.
po odpaleniu na wolnych obrotach zamyka się i powinna pozostać zamknięta do bodajże 3,5tyś obrotów? Tymczasem u mnie otwiera się juz po lekkim dodaniu gazu około 1500 obrotów..
Skoro disa działa otwiera sie i zamyka to chyba komputer źle podaje kiedy ma to robić? Da się to jakoś ustawiać? Jak to naprawić?
czy ona jest otwierana elektrycznie sygnalem ? przy tych 3,5-4k idzie na nią sygnal i się otwiera czy jest to zrobione jakoś inaczej - podcisnieniem?
Edit. Dodatkowo wgrałem jeszcze raz na czysto soft, który miałem to jest 7528736 - bez róznicy.. Co robic?
Edit. Disa jednak działa prawidowo. Sprawdzałem woltomierzem podczas jazdy i przy obciązeniu działa prawidłowo - jak sie jedzie i ledwo muska gaz to jest otwarta cały czas ale jak sie da wiecej gazu to zamyka sie do 3.5k i pozniej znowu otwiera.
Dodatkowo przeczyściłem krokowca - niestety wczoraj na zimnym silniku przy 15st. C jak odpalilem to nie moglem jechac bo caly czas przy lekkim gazie do 2000 kangury...
Występuje jeszcze to falowanie obrotów jak się przełącza klimę, to tak jakby nie mogl sie ustabilizowac i skacze w kolko 600-900 i po 10 sek sie normuje..
Gdzie jeszcze szukac?

-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post