Spadek obrotów

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 9848
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Masz za bogato na wolnych obrotach i dla małych obciążeń. Kasowałeś adaptacje po wymianie przepływomierza? Pokaż jeszcze tak masę powietrza.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green

Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 3:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

Post autor: Czarnyy »

Masa powietrza w której zakładce będzie ?
Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 3:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

Post autor: Czarnyy »



A propo adaptacji coś tam kasowałem inpa ale nie mam chyba w niej poszczególnej adaptacji różnych rzeczy tylko ogólna jedna .
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 9848
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Zbyt duża masa powietrza jak ja ten silnik, to poziom 3.0. Skąd masz ten przepływomierz boscha?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 3:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

Post autor: Czarnyy »

Z takiego samego silnika m43b19
Z tego co zauważyłem, jak odkręcam korek od wlewu oleju to silnik chodzi normalnie i dmucha z wlewu, nie spadaja obroty ani nic.

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 9848
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Skąd teza, że jest sprawny? Już w poprzednim temacie rozumiałem, że kupiłeś nowy..to w ogóle bosch? Zawyża jak srelfi w m52tu/m54.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 3:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

Post autor: Czarnyy »

Patrzyłem w środku wyglada tak samo jak stary co miałem oryginalny, teraz jechałem trasę 150km i obroty nie spadały ani trochę, tylko jak ruszałem to przy wyjeżdżaniu z parkingu i skręcie kierownicy na maxa spadły, zadrżała buda odkręciłem kierownice i było już git, na gazie jechałem. Z tego co zauważyłem to się dużo częściej dzieje na benzynie na gazie prawie nigdy. Może pompa paliwa ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 9848
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Skoro na lpg też czasem występuje to raczej nie, pewne jest to, że masz niewłaściwą masę powietrza a zakładanie 20-letniego przepływomierza jako "nowy" mija się z celem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 3:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

Post autor: Czarnyy »

Czyli mówisz ze zmienić przepływke na totalnie nówkę boscha za, a jak nie to? To co zostaje ?
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

Post autor: tomx »

U mnie w M43B19 jak miałem kiedyś na takie mocne spadki obrotów że aż trzęsie budą i silnik jest blisko gaśnięcia pomogła wymiana odmy silnika i czyszczenie przepustnicy. Przy pełnym skręcie i tak obroty lekko nurkowały ale pozbyłem się tego cholernego telepania budą i wrażenia że auto zaraz zgaśnie - działo się to zwłaszcza jak podjeżdżałem do świateł czy stopu i hamowałem do 0. Jeśli Twój silnik po odkręceniu korka pracuje równo i właściwie to odma na bank jest uwalona.

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Benzyna”