Bmw e46n42 318I sam dodaje gazu

Adam780407
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 11 gru 19, 7:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rudziczka

#11

Post autor: Adam780407 »

Co z tego że odepne przeplywomierz jak i tak muszę wpiac, myślę co może powodować takie dodawanie gazu jak praktycznie są wymienione rzeczy powodujące takie rzeczy, i lewego powietrza nie ma ,autko dobrze chodzi ale te dodawanie mnie denerwuje .
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10289
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

Ale co tu chcesz jeszcze usłyszeć? Oddałeś auto do niewłaściwej osoby, pisałem co trzeba sprawdzić, podstawa to program do diagnostyki i osoba, która ma pojęcie albo udostępnienie filmu z parametrami tu na forum.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Adam780407
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 11 gru 19, 7:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rudziczka

#13

Post autor: Adam780407 »

Witam zrobiłem sobie test na jałowy biegu ,mam program sdprog
Ten cieczy 108 stopni
Ten powietrza 36 stopni
Pozycja przepustnicy 3%
Przeplywomierz 1g/s
Kont wyprzedzanie zapłonu na 1 cylinder 15.0 stopni
Długotrwałe korekta czasu wtrysku 10.9 %
Napięcie sondy lambda 1i2 0.34 V
Jeśli naciskam na gazu wszystkie parametry podnoszą się. Jak by wszystko działało.
Ale z ciekawości odpiołem przeplywomierz i auto zareagowało i falowanie przestało, było jakieś lekkie drgania ale wskazówka nie podnosiła się, później znów podpiołem przepływomierz i drgania były minimalne. Zgasilem auto po chwili włączyłem i falowanie powróciły.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10289
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

Zbyt mała masa powietrza, powinno być dwa razy więcej.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Adam780407
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 11 gru 19, 7:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rudziczka

#15

Post autor: Adam780407 »

A od Przepływomierza może mi falowac.?
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#16

Post autor: Broder »

Adam780407 pisze: 13 gru 19, 15:40 Co z tego że odepne przeplywomierz jak i tak muszę wpiac
To radz sobie sam, nauczysz sie szanowac czyjs czas i ze chcialo sie komus cos napisac w zalozonym przez ciebie temacie z poblemem ;)
Strone wczesniej napisal
dzikus12 pisze: 13 gru 19, 12:39 Przepustnica jest sterowana elektrycznie więc to normalne, że sama sobie będzie dodawać gazu. Możesz odpiąć kostkę od przepływomierza to nie powinny falować bo auto będzie chodzić na domyślnych parametrach nie mierząc dawki powietrza.
Oznacza to ze tym sposobem mozesz m.in. sprawdzic czy jest nieszczelnosc w dolocie.
Masz nieszczelnosc, a to ze mechanik powiedzial, bo wymienil to i to...
Mialem kilka takich przypadkow, spowodowane przez nieszczelnosci, a w jednym pomogla dopiero wymiana kolektora ssacego.
Masz lpg?
Obrazek
Adam780407
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 11 gru 19, 7:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rudziczka

#17

Post autor: Adam780407 »

Mam na LPG auto , ale z tego co mi wiadomo kolektor został wymieniony .Po drugie szanuje że ktoś chce mi pomóc ,dlatego zarejestrowałem się tu ponieważ włożyłem kupę kasy w te auto i dalej faluje, i chce się dowiedzieć. Praktycznie wszystkie najważniejsze czesci są powymieniane i oczywiście rozrząd.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10289
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#18

Post autor: maniek21112 »

Test dymowy i wtedy możesz mówić, że szczelność jest sprawdzona.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Adam780407
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 11 gru 19, 7:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rudziczka

#19

Post autor: Adam780407 »

Witam mam pytanko do Was,to że mi faluje nieraz autko to już wiecie ale wyskoczył mi błąd 1159 to jest regulacją paliwa ,rząd cylindrów W1 ,usterka zakresu .I tu moje pytanie od czego mam zacząć sprawdzać? Może to jest powiązane z falowanie .
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10289
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#20

Post autor: maniek21112 »

Tak, jest to powiązane. Szczelność dolotu.

P1159 272C Cyfrowy sterownik silnika: Adaptacyjna korekta mieszanki rząd 1 - granica zmian została osiągnięta
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”