M52TUB20 wysokie korekty, check engine
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 lip 19, 1:59
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Ktoś ma jakiś pomysł? Wyregulowałem gaz i check zgasl i się nie zapalał, ale z to paliła mi bardzo dużo gazu około 15-16 litrów więc wyregulowałem znowu i teraz pali normalnie ale wyskakuje check :/ korekty wtedy na tak dużej dawce były w normie
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9842
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Skoro po ustawieniu prawidłowej mieszanki korekty są ok to jak widzisz przyczyną jest lpg, może nieodpowiednie wtryskiwacze, może coś innego, to już gazownik musi ocenić.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 lip 19, 1:59
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Jak to może być wina gazu jak ja wysokie korekty mam na benzynie i tego checka, z ciekawości wyregulowałem pod to lpg i check się nie pokazywał ale bmw za dużo paliła i przy mocnym dodaniu gazu tak jakby pierdziała, ale check nie wyskakiwal, podejrzewam że dawka była za wysoka, i po ponownym wyregulowaniu bmw już chodzi super tak jak na benzynie No ale wywala checka. Check się pojawia nawet na samej benzynie dlatego pytam co to jeszcze może być? Sondy za katem czy jak?maniek21112 pisze: ↑18 sie 19, 7:07 Skoro po ustawieniu prawidłowej mieszanki korekty są ok to jak widzisz przyczyną jest lpg, może nieodpowiednie wtryskiwacze, może coś innego, to już gazownik musi ocenić.
- yeti
- Bywalec forum
- Posty: 247
- Rejestracja: 10 sty 18, 7:22
- BMW: 320
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: swarzędz
na PB jak wyglądają korekty ? bo widzę ze ida na +15 na obu bankach a to sporo, zajął bym się tym.
Jak dla mnie to
- lewe powietrze, dlatego dolanie gazu doprowadziło do poprawnego odczytu AFR (odpowiednia lambda i zgasł check engine)
- problem z układem zapłonowym, nie spala mieszanki jak powinien i dolewa paliwa żeby mu na sondach wyszło ok
- same sondy odczytują nie prawidłowo
- przestawiony rozrząd
LPG działa jak piggyback tylko ze wyjściem są wtryski lpg a nie PB.
Jak dla mnie to
- lewe powietrze, dlatego dolanie gazu doprowadziło do poprawnego odczytu AFR (odpowiednia lambda i zgasł check engine)
- problem z układem zapłonowym, nie spala mieszanki jak powinien i dolewa paliwa żeby mu na sondach wyszło ok
- same sondy odczytują nie prawidłowo
- przestawiony rozrząd

nie koniecznie ma to związek z LPGmaniek21112 pisze: ↑18 sie 19, 7:07 Skoro po ustawieniu prawidłowej mieszanki korekty są ok to jak widzisz przyczyną jest lpg, może nieodpowiednie wtryskiwacze, może coś innego, to już gazownik musi ocenić.

- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9842
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Inaczej odebrałem wcześniejszą wypowiedź, stąd skierowanie winy w stronę lpg.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 lip 19, 1:59
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Właśnie lewego powietrza albo na 100% nie ma albo jest gdzieś jakieś miejsce, którego nie da rady zlokalizowac a uwierz mi ze chyba wszystko przejrzalemyeti pisze: ↑20 sie 19, 12:16 na PB jak wyglądają korekty ? bo widzę ze ida na +15 na obu bankach a to sporo, zajął bym się tym.
Jak dla mnie to
- lewe powietrze, dlatego dolanie gazu doprowadziło do poprawnego odczytu AFR (odpowiednia lambda i zgasł check engine)
- problem z układem zapłonowym, nie spala mieszanki jak powinien i dolewa paliwa żeby mu na sondach wyszło ok
- same sondy odczytują nie prawidłowo
- przestawiony rozrząd
nie koniecznie ma to związek z LPGmaniek21112 pisze: ↑18 sie 19, 7:07 Skoro po ustawieniu prawidłowej mieszanki korekty są ok to jak widzisz przyczyną jest lpg, może nieodpowiednie wtryskiwacze, może coś innego, to już gazownik musi ocenić.LPG działa jak piggyback tylko ze wyjściem są wtryski lpg a nie PB.

Świece zmieniałem rok temu i w tym czasie zrobiłem około 15 tys km więc to tez niby może być to ale na razie to wykluczam ale jak cos to je zmienie znowu
Sondy działają w inpie ale czy odczytują prawidłowo? Tego nie wiem, wiem tylko, że działają.
Jak kupilem samochodu czek sie nie swiecil mimo tego, że były stare świece, zrypana przepływka i ogólnie dziurawa odma, jak to wszystko porobilem to sie zapalil

-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 13 Odpowiedzi
- 3186 Odsłony
-
Ostatni post autor: tomx
-
- 15 Odpowiedzi
- 2251 Odsłony
-
Ostatni post autor: radpat
-
- 8 Odpowiedzi
- 2794 Odsłony
-
Ostatni post autor: Polish boy
-
- 1 Odpowiedzi
- 1598 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 19 Odpowiedzi
- 4321 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112