m54b30 cięzko zapala po postoju i wypada zapłon na wysokich obrotach

kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#11

Post autor: kawbandos »

No jak się łączy klemy to niby rozładowuje się ecu i kasują adaptacje. A dlaczego mam odłączać gaz, jeśli mam ustawione żeby się na niego nie przełączało?
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#12

Post autor: adi3d »

Jeśli odlączysz gaz fizycznie od instalacji to będzie 100 procent pewności że nie dodaje się lpg do pracującej Pb. Musisz napierw ogarnąć pracę silnika na samej benzynie, trzeba wykluczyć co się da
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10289
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#13

Post autor: maniek21112 »

Proponuję tak nie robić :shock: skoro pytasz na forum o rady to wypadałoby ich słuchać. Gaz trzeba odłączyć tak jak napisałem, później kasowanie adaptacji, robi się to programem diagnostycznym.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#14

Post autor: kawbandos »

Mam pasofta i tam się nie da kasować adaptacji.
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#15

Post autor: D3jw »

kawbandos pisze: 9 lip 19, 0:41 No jak się łączy klemy to niby rozładowuje się ecu i kasują adaptacje. A dlaczego mam odłączać gaz, jeśli mam ustawione żeby się na niego nie przełączało?
Bo wtryski albo reduktor mogą przepuszczać i to może być sprawca twoich problemów
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#16

Post autor: kawbandos »

Po kasowaniu pamięciu zapalił dwa razy bez problemu.
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#17

Post autor: adi3d »

Kup sobie kabelek na allegro za 30zl, inpe ściągniesz za free i możesz kasować adaptacje jak i mieć programik do lekkiej diagnostyki bmw
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#18

Post autor: kawbandos »

kabelek za 30zł nie będzie pokazywał parametrów pracy silnika podczas jego pracy i nie będzie się nim dało kodować
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#19

Post autor: adi3d »

No nie wiem, ja posiadam taki kabelek parametry pracy silnika i kodowanie nie sprawia żadnych problemów
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#20

Post autor: kawbandos »

To daj link, lutowales coś? Wykrywa inne moduły i zapłon?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”