N42B20 Wartości przepływomierza

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10162
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Przy takich korektach to albo nieszczelność (wykluczone) albo przepływomierz, tylko dziwnie, że na wolnych obrotach i pod maksymalnym obciążeniem pokazuje dobre wartości. Żadnych innych błędów nie masz?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Bakoma
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 lut 19, 14:37
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: T

Post autor: Bakoma »

Nie ma żadnych innych błędów tylko te dwa.
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

Post autor: adi3d »

A nagrzany silnik po odkreceniu korka wlewu oleju trochę przygasa?
Bakoma
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 lut 19, 14:37
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: T

Post autor: Bakoma »

Tak. Po odkreceniu korka do wlewu oleju silnik przygasa. Czuc jak zasysa korek.
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

Post autor: adi3d »

To też wskazuję na szczelność silnika. Może coś z sondami lambda jest nie tak
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10162
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Dzisiaj sprawdzałem auto z n42b20, które miało takie właśnie błędy i przyczyną był nieszczelny przewód zaznaczony na zdjęciu:
Obrazek
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Bakoma
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 lut 19, 14:37
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: T

Post autor: Bakoma »

Został już wymieniony wcześniej i nic sie nie zmieniło.
Jak ściągnę ten przewód, zatkam ten otwor do dolotu i odpalę auto to także nie ma żadnych zmian w pracy silnika. No chybaże odetkam ten otwór to silnik gaśnie bo powietrza dużo dostaje.
Wystąpiły błędy i potem ściągnąłem odme i przewody, wszysrkie cale oprocz tego na gorze wiec wszystko wyczyszczone przewod zmieniony zmobtowane i zadnych zmian. Później sprawdzana szczelność dolotu,ten zawór od pompy powietrza wtórnego, ciśnienie paliwa i przepływka. Dodam, że spalanie jest bez zmian.
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

Post autor: adi3d »

A ile Ci pali?
Bakoma
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 lut 19, 14:37
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: T

Post autor: Bakoma »

Około 7-8l/100km
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

Post autor: adi3d »

No to spalanie ładne jest
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Benzyna”