Te same co były , jedynie doszedł check i świeci jak na razie po 4 odpaleniach , nie wiem czy sam zgaśnie , czasem po kilku odpaleniach sam gasł chyba silnik wykrył ,że pracuje już prawidłowo ...ale jak na razie nie zamierzam kasować błędów ponieważ autko nie szarpie... ehhh tylko magik chyba tu pomoże.
Dodam ,że miałem jeszcze czasem błąd czujnika sprzęgła , jednak nie pamiętam kodu tego błędu coś jak 2F67....
Jakieś sugestie?
Właśnie moja partnerka jechała dłuższą trasę ok 40km i dostałem info ,że check zgasł.
E46 316i n46b18 szarpniecie odpuszczenie/dodanie gazu
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9842
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Sprawdziłeś tę wtyczkę? Dobrze siedzi? Jest podpięta? Jest napięcie na niej? Tu nie potrzeba magika tylko trzeba zabrać się do roboty.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 maja 18, 3:58
- BMW: e46 n46b18
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
Podpiąłem wczoraj auto pod komputer po długiej trasie , wywaliło następujące błędy : obrazek nr1, po skasowaniu i zrobieniu 80km wywaliło następujące błędy :obrazek nr2. Dodam ,że błędy na 1 obrazku czunik wałka mimośrodowego wcześniej nie pojawiały się ale odpinałem valvetronic i potem nie kasowałem błędów więc mogą być mało istotne , błędy które miałem od dawna to te na drugim obrazku i czasem dochodzi do nich 2D0F oraz ten błąd 2F67 od czujnika sprzęgła.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9842
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Skoro silniczek valvetronic'a wymieniłeś to rozumiem, że go zaadaptowałeś? Jeżeli tu jest ok a jest błąd + błędy czujnika to zapewne wytarty jest wałek mimośrodowy, choć możesz spróbować podmienić czyjnik, ale obstawiam, że to nic nie da. O przepływomierzu nie chce mi się już pisać kolejny raz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 maja 18, 3:58
- BMW: e46 n46b18
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
Silniczek wymieniałem jednak nie zakupiłem nowego , adaptacje robiłem i słychać jak silniczek ustawia swoje pozycje i zakańcza to sukcesem, jednak jeśli chcę zrobić test silniczka w ista polegający na maksymalnym i minimalnym wychyleniu to auto gaśnie podczas gdy chce ustawić najwyższy skok i wywala błąd 2A6B.
Jeśli chodzi o błędy czujnika wału mimośrodowego to nie mam tych błędów teraz , pojawiły się ostatnio ,podejrzewam się ,że w chwili gdy odpiąłem valvetronic i uruchomiłem silnik , obrazek nr.1 to ten na dole a nr.2 to ten na górze , błędy które miałem od roku i mam nadal to te 3 błędy oraz dochodzi do nich 2D0F oraz blad czujnika sprzęgła ....
I nie chce też w ciemno zmieniać czujnika bo może jest dobry ale co jeśli nie , a wałek jest wytarty... Może silniczek mam używke i nie działa jak trzeba ale to chyba inne błędy by podawał...
Co myślisz?
Przepływkę sprawdzę w wolnej chwili może w ten weekend się za nią wezmę , próbowałem odpiąć wtyczkę ale zbyt mocno siedzi. Będę musiał chyba rozmontować całość i wyjąć przepływkę ,może jest już zmęczona bo nie była wymieniana jeszcze, ewentualnie można podjąć się też próby wyczyszczenia.
Jeśli chodzi o błędy czujnika wału mimośrodowego to nie mam tych błędów teraz , pojawiły się ostatnio ,podejrzewam się ,że w chwili gdy odpiąłem valvetronic i uruchomiłem silnik , obrazek nr.1 to ten na dole a nr.2 to ten na górze , błędy które miałem od roku i mam nadal to te 3 błędy oraz dochodzi do nich 2D0F oraz blad czujnika sprzęgła ....
I nie chce też w ciemno zmieniać czujnika bo może jest dobry ale co jeśli nie , a wałek jest wytarty... Może silniczek mam używke i nie działa jak trzeba ale to chyba inne błędy by podawał...
Co myślisz?
Przepływkę sprawdzę w wolnej chwili może w ten weekend się za nią wezmę , próbowałem odpiąć wtyczkę ale zbyt mocno siedzi. Będę musiał chyba rozmontować całość i wyjąć przepływkę ,może jest już zmęczona bo nie była wymieniana jeszcze, ewentualnie można podjąć się też próby wyczyszczenia.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9842
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Silniczek kupuje się nowy, teraz są domysły, ale w tej sytuacji wygląda na to, że to on jest przyczyną. Czyszczenie przepływomierza nic nie da, ponie albo jest trupem elektrycznie lub nie ma napięcia.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 2 Odpowiedzi
- 1573 Odsłony
-
Ostatni post autor: Prop
-
- 12 Odpowiedzi
- 4986 Odsłony
-
Ostatni post autor: Ruciolek
-
- 95 Odpowiedzi
- 23160 Odsłony
-
Ostatni post autor: mariryb
-
- 1 Odpowiedzi
- 832 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 13 Odpowiedzi
- 3789 Odsłony
-
Ostatni post autor: RADEK1990