Wycena remont silnika

Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#11

Post autor: Lashie »

Wszystko zależy od tego jak bardzo chcesz się związać z autem, jak na długie lata, to śmiało remont wszystkiego co się tylko da :supcio: tylko ja zadałbym pytanie czy ten silnik jest tego wart, bo mi zawsze brakowało mocy w tym aucie, a było to moje „najmocniejsze” auto do czasu kupna e46 wiec i tak petarda, ale cały czas był niedosyt bo te 143km bez katowania pod czerwone pole po prostu nie jedzie, na dodatek osprzęt silnika nie jest tani niestety, a sam remont jednostki to tylko kropla w morzu potrzeb
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10289
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

Kopciuch 2.0 od m47n to bardzo dobre silniki, więc m47n2 i n47, który jest pod każdym względem lepszy od poprzedników tylko wymaga regularnej wymiany rozrządu a przy interwałach olejowych na poziomie 10-12 tys. km wytrzyma pewnie 200 tys. km,obecnie przy rwd to koszt 3000,- z częściami. 3.0 od m57n2 już nie jest takie bezobsługowe a wymiana rozrządu jest droższa niż w 2.0, 3.0d jako pancerny silnik skończyło się na m57n, więc w e9x już go nie uświadczysz. Robisz jak uważasz, Twoje pieniądze i Twoje auto a opiniach i wiedzy mechaników nie będę dyskutować :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”