Hmm po co jest przełącznik ?
Chętnie korzystałbym że wszystkich funkcji inpy, wraz z programowaniem modułów świateł itd.
a nawet innych modeli BMW
316 ti N42B18A Sprężanie na 1 cylindrze :(
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9842
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Do zwarcia/rozwarcia pinów, przy e46 tego nie używasz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 18 lut 19, 7:07
- BMW: 316 ti N42B18A
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
- VIN: FW23264
Były faktycznie nieszczelności, już prawie chodzi na 4...
Nie koniec problemów spala olej, dymi - odme 2 razy sprawdzałem, sprężanie od 11 do 12, na zawory nie spływa olej z uszczelniaczy bo widziałem przy zdjętym kolektorze... Pierścienie czy jeszcze jakąś drogą może dostawać olej ?
Nie koniec problemów spala olej, dymi - odme 2 razy sprawdzałem, sprężanie od 11 do 12, na zawory nie spływa olej z uszczelniaczy bo widziałem przy zdjętym kolektorze... Pierścienie czy jeszcze jakąś drogą może dostawać olej ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 584
- Rejestracja: 16 cze 17, 1:37
- BMW: E46 318i n42
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
- Lokalizacja: Toruń
To że olej nie spływa po zaworach ma postoju to nic nie znaczy. Odpal, 15 min niech pochodzi i wtedy daj mu do oporu i zobacz czy poleci niebieski dymek. Wtedy to oznaka uszczelniaczy. Jeśli w ciągu ostatnich lat nie były robione to na pewno tam bierze olej. To typowe dla tych silników. Mi brało 1L na 1000 km
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 18 lut 19, 7:07
- BMW: 316 ti N42B18A
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
- VIN: FW23264
Wystarczy, że trochę dodam gazu i już dymi, jak dam do oporu to cała ulica jest niebieska... 
Podejrzewam zapieczone pierścienie, bo wracając do początku tematu na 1szym cylindrze było nieprawidłowe sprężanie...
Przez odmę chyba takiej ilości oleju nie zassie ? Czy jeszcze jakąś drogą może dostawać olej ?
Ciekawe ale pojeździłem trochę i jest lepiej, napiszę znów jeśli będzie trzeba rozbierać silnik...
Dzięki za pomoc

Podejrzewam zapieczone pierścienie, bo wracając do początku tematu na 1szym cylindrze było nieprawidłowe sprężanie...
Przez odmę chyba takiej ilości oleju nie zassie ? Czy jeszcze jakąś drogą może dostawać olej ?
Ciekawe ale pojeździłem trochę i jest lepiej, napiszę znów jeśli będzie trzeba rozbierać silnik...
Dzięki za pomoc

-
- Bywalec forum
- Posty: 584
- Rejestracja: 16 cze 17, 1:37
- BMW: E46 318i n42
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
- Lokalizacja: Toruń
Odmą oleju za wiele nie pójdzie. Chyba że Ci zamarzla to wtedy może być grubo podobno. Tam idą głównie opary.
Jak masz pierścienie zapięczone to spróbuj zrobić kilka Płukanek z wymianami oleju na jakieś dobre 5w40. Ropą też możesz zalać zamiast w oleju to coś tam ten nagar pogryzie
Jak masz pierścienie zapięczone to spróbuj zrobić kilka Płukanek z wymianami oleju na jakieś dobre 5w40. Ropą też możesz zalać zamiast w oleju to coś tam ten nagar pogryzie
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 408 Odsłony
-
Ostatni post autor: Bobek33
-
- 7 Odpowiedzi
- 3648 Odsłony
-
Ostatni post autor: Fala
-
- 3 Odpowiedzi
- 412 Odsłony
-
Ostatni post autor: Lashie
-
- 16 Odpowiedzi
- 3300 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 11 Odpowiedzi
- 5339 Odsłony
-
Ostatni post autor: silver46