[E46 330D 204KM] Moc raz jest, raz nie ma

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 4495
Rejestracja: 06/09/17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

[E46 330D 204KM] Moc raz jest, raz nie ma

Post autor: maniek21112 » 14/01/19, 15:50

Do nagrywania są programy, wtedy coś widać. Opisz w których momentach ciśniesz do dechy a nie jedzie, czasem jest opóźnienie programu i średnio widać a jakość nagrania nie pomaga wychwycić takie momenty.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


Awatar użytkownika
seku145
Bywalec forum
Posty: 38
Rejestracja: 05/12/15, 23:48
BMW: 330d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Radomsko
Kontakt:

[E46 330D 204KM] Moc raz jest, raz nie ma

Post autor: seku145 » 14/01/19, 18:10

Sekundy: 23-38 (od 32s auto nagle zaczęło przy 3tyś obrotach coraz bardziej poprawnie się wkręcać).
oraz 1:08 - 1:23

Nie słyszałem o takim przypadku w BMW, ale jeśli potencjometr przyspieszenia nie działa poprawnie to raczej błąd by jakiś wywaliło ?

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 4495
Rejestracja: 06/09/17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

[E46 330D 204KM] Moc raz jest, raz nie ma

Post autor: maniek21112 » 14/01/19, 19:49

Masz screen tego błędu klapek? To tu zapewne jest problem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Awatar użytkownika
seku145
Bywalec forum
Posty: 38
Rejestracja: 05/12/15, 23:48
BMW: 330d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Radomsko
Kontakt:

[E46 330D 204KM] Moc raz jest, raz nie ma

Post autor: seku145 » 14/01/19, 20:37

swirl flap actuator kod błędu 4867

Dodam, że klapki zostały zaślepione w kwietniu, a problem zaczął występować w okolicach sierpnia.

Ciekawa jest jeszcze jedna rzecz - podczas przykręcania nastawnika, został on przykręcony na 2 śruby, przez co przesunął się dosłownie o kilka mm oraz inny kąt sztangi.
Samochód zaczął dużo żwawiej jeździć oraz lag występować rzadziej - najczęściej przy redukcji, sporadycznie podczas normalnej jazdy.
Po powrocie na prawidłowe przymocowanie wszystko wróciło do starego problemu, czyli auto na 10 przyspieszeń 9 razy złapie laga.

edit: Przez te 6 miesięcy od pojawienie się usterki nic się nie zmieniło ani na lepsze, ani na gorsze.
Na chłopski rozum - jeśli to byłaby uszkodzona część mechaniczna to po pół roku uległa by raczej dalszemu uszkodzeniu, przynosząc coraz to gorsze efekty. W moim przypadku nic się nie zmienia.

Awatar użytkownika
seku145
Bywalec forum
Posty: 38
Rejestracja: 05/12/15, 23:48
BMW: 330d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Radomsko
Kontakt:

[E46 330D 204KM] Moc raz jest, raz nie ma

Post autor: seku145 » 24/02/19, 11:21

Problem rozwiązany!
Wystarczyło wgrać nowego zaktualizowanego oryginalnego softa BMW :)
W Niemczech był robiony program, wgrany gotowiec który w pewnym momencie zgłupiał.


ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Diesel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości