Tak się zastanawiam czy to może być ważne jak sprawdzałem świece i cewki to nic tam niepokojącego nie wdziałem świeczki suche wszystko ok. Jedyne co mi nie przypasowało to to że górna część cewki ta gumowa osłonka przy kablach była delikatnie w oleju (całą cewka i gniazdo świeca suche) i to własnie na cylindrze 1 myślicie że te okrągłe uszczelki z pokrywy zaworów https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=ET55-EUR-12-2002-E46-BMW-330i&diagId=11_2172 mogą przepuszczać i w jakiś sposób powodować na mrozie wypadanie zapłonu ??
A co do LPG to mam te 2 kable odłączyć i tyle tak ?

I czy nie lepiej pojechać do majstrów od LPG niech oni tam grzebią nie chciał bym przez przypadek gwarancji stracić ... i czy nie wystarczy wyjeździć gazu do 0 i po prostu wyłączyć go przyciskiem ?? (Bo właśnie LPG się zaczyna kończyć to może obeszło by się bez ingerencji w cokolwiek ?)