Jak robisz kapitalke czyli albo wymiana albo szlif walu to i nowe pierscienie, tłoki, panewki, wszystkie uszczelnienia, pompa oleju, szlif i wymiarowanie bloku wraz z honowaniem. W glowicy nowy rozrząd, wymiana uszczelniaczy i szlif calej glowicy z wałkami lub ich wymiana, do tego gniazda zaworowe i zawory jak trzeba. Mało? System Vanos tak samo do roboty jak jusz uszczelnienia puszczają to warto sprawdzić same zęby bo jak są już podtarte to na nowym łańcuchu i tak będzie słaby efekt ( w N42x silnikach sębatki trzeba całe nowe wstawiać bo nie da się ich rozebrać... a same 2 kosztują około 2 tys zł)
Plus robocizna

Jak koszt wyjdzie z 8k to dobra cena ale nawet 10k na dobrych cześciach jest ok
Są tacy co otworzą trupa, wymienią pierscienie i zostawia jak bylo

taki remont za cene pierscieni i robocizny ;D