silnik Ci się zaciera, kontrolka wariuje nie wiadomo co się dzieje w środku, a ty jeździsz autem dalej i chcesz mu zmieniać olej
Koleś zapłacił grube pieniądze za remont, a wy mu każecie zmieniać olej i utrzymujecie go w przekonaniu, że samo się naprawi.. tu się już nic samo nie naprawi, niech jedzie do warsztatu i oni się martwią co dalej..
dzis po odkreceniu korka wlewu oleju zauwazylem chyba problem .J.. mechanicy
Z tego co widze nie znam sie na nazwach lecz chyba sa to korobowdy na wale tak ? i jeden z nich na wolnych obrotach lata gora dol jak by nie byla jedna sruba dokrecona czy moze to byc przyczyna ?
Bodzjobmw pisze: ↑3 maja 18, 1:25
za remont zaplacilem 6500 zł
Ile??? Powiedz że się pomyliłeś i napisałeś o jedno zero za dużo.
Korbowodów na wale to raczej nie da się widzieć bo są na dole silnika ale pewnie chodzi Tobie o wałek rozrządu którego widać po odkręceniu korka i krzywki albo dźwigienki zaworowe które pracują góra dół ,i to jest normalne i teraz kwestia czy faktycznie coś tam lata niedokręcone ? Ale gdyby tak było to by było to słychać a i silnik też pewnie by słabo pracował .Jedz do tych speców niech zdejmą pokrywę zaworów i sprawdza jak jest to wszystko podkręcane .Powiedz im o kontrolce od smarowania .
Jak jeżdżę po mieście i ton kontrolka wcale nie nie zapala tylko przy rozruchu na zimnym muszę dać obroty i gaśnie wtedy silnik pracuje głośniej i klepie
Witam ponownie . Mechanicy ktorzy robi remont wypieli sie ale to kit z nimi sprawa w sadzie.
Sluchajcie wymienilem zawor w podstawie filtra oleju oringi uszczelke ,odme olej na 5v40 valvoline filtr oleju dalej to samo..
Co moze byc przyczyna na zimnym silniku swiecenia kontrolki cisnienia oleju ktora po dodaniu gazu gasnie a na rozgrzanym gdy gasze i zapalam auto gasnie odrazu ?
A wiec, jezeli swieci ci sie ta kontrolka, to zaprzestan jezdzic tym autem, poniewaz cisnienie oleju jest za niskie, moze i do filtra ci dochodzi olej bo obieg jest, ale jest za niskie cisnienie przez co zacierasz silnik, ktory jest dopiero po remoncie, jezeli tamten warsztat spartaczyl i sie wypiera to owszem do sadu, i jak masz oczywiscie kwity ze u nich byla wykonywana usluga to jest sprawa po twojej stronie jako klient, a poki co odstaw auto do warsztatu ktory ma lepsza renome, badz bardziej ogarnia, moze byc uszkodzona pompa oleju jak nie wymieniali, a zabrudzili i sie przytarla, nie dokrecili kola pasowego, naje... gdzies sylikonu i przytkali kanalik jakis, no mozna zgadywac i snuc teorie, ale to ci w niczym nie pomoze a jezdzac autem mozesz doprowadzic do kolejnego remontu lub wymiany silnika w tej sytuacji. Pozdro.
P.s i dokumentuj oczywiscie wszystko, zdjecia, papiery, ze kontrolka ci swieci, kazdy szczegol zeby ich przycisnac.