e46 n42b20a - problem z poziomem oleju

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7199
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#11

Post autor: scghost »

instrukcja napisana przez producenta samochodu

Obrazek
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#12

Post autor: adamusiek »

nic nowego nie wnosi to do tematu
adrian23
Bywalec forum
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#13

Post autor: adrian23 »

a ja mam za to inne dwa pytania, czy u was też bagnet wchodzi tak jakby w odpowiednim ułożeniu? Tak jakby musiał być odpowiednio wygięty do rurki?
Jak mam odwrotnie to ciężko wchodzi. No i też macie ten plastik co jest na końcu bagnetu z miarką wyłamany? :D
Mógłby ktoś mi powiedzieć ile cm od końca bagnetu jest do maximum? Bo mam takie zgrubienie tylko na metalu.. Tego plastiku nie mam. n42b20
3gary
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
BMW: E46 touring M54B25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#14

Post autor: 3gary »

U mnie bagnet wchodzi normalnie. Ta przerwa między dolnym końcem całego bagnetu(czyli ok 1 cm poniżej minimalnej wartości), a linią maximum jest tak ze 4-5 cm, ale mówię z pamięci mogę się mylić. Ja na szczęście mam ułamany plastik powyżej linii maximum :lol:
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#15

Post autor: Palec11 »

Sprawdziłem poziom oleju 5 min po zgaszeniu silnika (rozgrzanego) i sprawdzałem poziom oleju na 2 dzień wynik ? Taki sam poziom oleju lub na rozgrzanym troszkę mniej ale wyniki bardzo podobne.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4018
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#16

Post autor: GUMMISS »

Palec11 pisze:Sprawdziłem poziom oleju 5 min po zgaszeniu silnika (rozgrzanego) i sprawdzałem poziom oleju na 2 dzień wynik ? Taki sam poziom oleju lub na rozgrzanym troszkę mniej ale wyniki bardzo podobne.
Bardziej chodzi o to że po 5minutach olej jest w misie. Jak masz uszkodzony jakoś zaworek, albo uszczelkę to po nocy olej z magistrali olejowej zleci do misy i będzie więcej.

Ale z tyłu 5 minutami wydaje mi się że chodzi o to że ktoś by wysiagnal bagnet po 2 minutach od wyłączenia silnika i dolał np. pół litra bo brakuje do kreski z racji tego że olej jest rozrzucony po silniku.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
MIKE_DIY
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 15 sie 16, 21:51
BMW: 318i, 2.0
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostrołęka

#17

Post autor: MIKE_DIY »

adrian23 pisze:a ja mam za to inne dwa pytania, czy u was też bagnet wchodzi tak jakby w odpowiednim ułożeniu? Tak jakby musiał być odpowiednio wygięty do rurki?
Jak mam odwrotnie to ciężko wchodzi. No i też macie ten plastik co jest na końcu bagnetu z miarką wyłamany? :D
Mógłby ktoś mi powiedzieć ile cm od końca bagnetu jest do maximum? Bo mam takie zgrubienie tylko na metalu.. Tego plastiku nie mam. n42b20
Czyli zakończenie bagnetu to goły metal? Jeśli tak to zbierz delikatnie krawędzie papierem ściernym. Też tak miałem i pomogło.
Twój mechanik Cię okłamuje :)
adrian23
Bywalec forum
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#18

Post autor: adrian23 »

dokładnie tak, może dlatego właśnie ciężko chodzi. Spróbuję, dzięki :)
dawid777-93
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 13 kwie 19, 14:55
BMW: 318i tourung
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Dąbrowa Górnicza

#19

Post autor: dawid777-93 »

Witam, bardzo proszę o pomoc, gdyż w moim nowym nabytku z silnikiem n42 (318i) ten plastik na bagnecie zaczął się wykruszać, więc postanowiłem zeskrobać wszystko do gołego metalu
dawid777-93
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 13 kwie 19, 14:55
BMW: 318i tourung
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Dąbrowa Górnicza

#20

Post autor: dawid777-93 »

W związku z tym mam do Was gorącą prośbę, możecie mi podpowiedzieć gdzie na moim bagnecie jest min a gdzie max ? Poniżej wstawiam zdjęcie
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”