No ciekawe. A ja u siebie (m52tu) miałem pojedynczy. jak robilem swapa kolektora na ten z m54b30 to tez byl pojedynczy.Broder pisze:Ciekawe, na kilkadziesiat sztuk m52tu i kupno kilku kolektorow dopiero w zeszlym tygodniu mialem auto z takim samym kolektorem z 1 wyjściem z odmy do kolektorakszyhu pisze:kolego w r6 m52tu/m54 -były 2 rodzaje układu separatora, w zwiazku z tym też byly 2 rodzaje kolektorów dolotowych.
Ty masz ten najczęsciej spotykany w m52tu, czyli 1 wyjscie z tylu kolektora i dlatego też przewód nie może mieć tego dziobka drugiego.
M52tub25 Odma? OIL CATCH TANK + logowanie INPA
-
- Bywalec forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 28 paź 17, 12:27
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: wlkp
-
- Bywalec forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 28 paź 17, 12:27
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: wlkp
Napisz cos więcej ... jak pracuje silnik, tylko bledy sond wywala? nierowna praca jest tylko na zimnym? czy dopiero po rozgrzaniu? moze od odpalenia stale telepie? Napewno masz wszystkie przewody w dolocie szczelne? jak gorzej kręci to moze czujniki wału/wałka szwankują?
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Józefów
Od razu po uruchomieniu tak jakby zaplony wypadaly. Cieply czy zimny. Przed wymiana tego nie bylo. Na zimnym ladnie odpala na cieplym musialem juz troche pokrecic aby odpalil. Skrecajac wszystko juz dokladnie sprawdzalem aby nie bylo nieszczelnosci. Moze jutro swiece jeszcze zmienie. Tylko na jakie? W inpie skasowalem cala adaptacje. Musze tez w inpie teraz cos adoptowac?
-
- Bywalec forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 28 paź 17, 12:27
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: wlkp
jak pojawiło sie po wymianie odmy/przewodow to jeszcze raz szukaj nieszczelnosci. Wymieniles ten przewod cienki od podcisnienia? jak nie to go wymien bo ma on kolosalne znaczenie, aby był szczelny musi ciezko wchodzic na dziobki. Jesli ciezko odpala po rozgrzaniu to moga byc objawy czujnika wału/wałka. Swieczki sprawdzic nie szkodzi
- Szczurson
- Bywalec forum
- Posty: 1672
- Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
- BMW: F11 520d
- Rok produkcji: 2012
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: DY10727
- Lokalizacja: przed_monitorem
Ciekawe, bo u siebie po wymianie odmy miałem dokładnie to samo. Dopiero skasowałem od razu adaptacje i wróciło do normy, ale nadal czasami drży. Z tym że ja mam raczej sondę do wymiany.
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Józefów
Dziś rozebrałem jeszcze wszystko ponownie sprawdziłem połączenia, po dopychałem zlozylem i wykonałem probe dymowa...i co najlepsze pewności nie mam ale wali z tej odmy...teraz żałuje ze zamiast odmy nie kupiłem OIL CATCH TANK ...Pytanie tylko do osób które maja to zamontowane, nie problemów z lewym powietrzem?
-
- Bywalec forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 28 paź 17, 12:27
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: wlkp
u mnie jak był przewod podcisnienia juz wydymany to silnik po rozgrzaniu przegierał, drżał. Po wymianue na nowy, nie czułem na postoju w aucie, że auto odpalone.
OCT nie stwarza problemów. Największy problem z OCT to znalezienie dla niego miejsca i dopasowanie przewodów.
OCT nie stwarza problemów. Największy problem z OCT to znalezienie dla niego miejsca i dopasowanie przewodów.
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Józefów
Wczoraj zmieniłem na nowy ten cały wężyk, dziś już mam powoli dość już tego. Wolne obroty falują na granicy gaśnięcia, tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry, na wyższych obrotach jest już ok.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5534
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Odme powinno się wymien8ac wraz ze wszystkimi przewodami.
Pytanie co to za odma i co to za przewody masz obecnie? Oryginalna czy zamiennik?
Dopiero byś zobaczył dym przy OCT... jakie tam są nieszczelnosci.
Pytanie co to za odma i co to za przewody masz obecnie? Oryginalna czy zamiennik?
Dopiero byś zobaczył dym przy OCT... jakie tam są nieszczelnosci.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 11 Odpowiedzi
- 4215 Odsłony
-
Ostatni post autor: adi3d
-
- 2 Odpowiedzi
- 1252 Odsłony
-
Ostatni post autor: maroco999
-
- 3 Odpowiedzi
- 797 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 1730 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 17 Odpowiedzi
- 3057 Odsłony
-
Ostatni post autor: Krb
-
- 23 Odpowiedzi
- 6901 Odsłony
-
Ostatni post autor: Italian0
-
- 5 Odpowiedzi
- 2181 Odsłony
-
Ostatni post autor: Gixer010
-
- 1 Odpowiedzi
- 990 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 923 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1413 Odsłony
-
Ostatni post autor: Paulik