M52tub25 Odma? OIL CATCH TANK + logowanie INPA
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 wrz 17, 11:32
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Józefów
A zeby ta odme sprawdzic to w moim przypadku wystarczy sciagnac ten wezyk z kolektora i w niego dmuchnac? Patrzac na jej budowe powinienem wtedy poczuc poduche powietrzna? Bo w spoczynku membrana powinna byc zamknieta?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5533
- Rejestracja: 12 lip 11, 3:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Gadu-Gadu: 4317162
- Lokalizacja: KRAKÓW
Żeby ja sprawdzić to musisz ja zdemontować. Nie wiadomo co tam jest zrobione. Nie ma innego wyjscia. Żadne dmuchania itp. Demontaż i oględziny.
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 wrz 17, 11:32
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Józefów
Trochę to trwało, ale dzisiaj udało się zmienić odme wraz z przewodami.
Stara wyglądała ok, sucha i bez wycieków.
Ale kupiłem to wymieniłem.
Starej jeszcze nie rozbierałem ze względu już na późną godzinę.
Ale...
Skasowałem korekty i po odpaleniu i podłączeniu inpy korekty krótkie, cały czas na poziomie 0.1, 0.3, bardzo ubogo.
Przejechałem znowu wszystko samostartem i zero reakcji.
Po odkręceniu korka nierówna praca, po zakręceniu na chwilę podskoczą i się stabilizują, czyli odma ok.
Co gorsze, chwilę pochodził na wolnych obrotach i jakby zaczęły wypadać zapłony, nierówna praca.
Dodam, że podczas rozbiórki szukałem innych nieszczelności i nic nie było widać.
Jedynie na gumowej rurze była trochę krzywo skręcona, co poprawiłem.
Reszta ok.
EDIT: Na przyszłość staraj się używać polskich znaków.
Było co poprawiać.
Pozdrawiam.
Stara wyglądała ok, sucha i bez wycieków.
Ale kupiłem to wymieniłem.
Starej jeszcze nie rozbierałem ze względu już na późną godzinę.
Ale...
Skasowałem korekty i po odpaleniu i podłączeniu inpy korekty krótkie, cały czas na poziomie 0.1, 0.3, bardzo ubogo.
Przejechałem znowu wszystko samostartem i zero reakcji.
Po odkręceniu korka nierówna praca, po zakręceniu na chwilę podskoczą i się stabilizują, czyli odma ok.
Co gorsze, chwilę pochodził na wolnych obrotach i jakby zaczęły wypadać zapłony, nierówna praca.
Dodam, że podczas rozbiórki szukałem innych nieszczelności i nic nie było widać.
Jedynie na gumowej rurze była trochę krzywo skręcona, co poprawiłem.
Reszta ok.
EDIT: Na przyszłość staraj się używać polskich znaków.
Było co poprawiać.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 26 lis 17, 9:24 przez Jarando, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Stylistyka, ortografia, polskie znaki, interpunkcja
Powód: Stylistyka, ortografia, polskie znaki, interpunkcja
-
- Bywalec forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 28 paź 17, 12:27
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: wlkp
kolego w r6 m52tu/m54 -były 2 rodzaje układu separatora, w zwiazku z tym też byly 2 rodzaje kolektorów dolotowych.
Ty masz ten najczęsciej spotykany w m52tu, czyli 1 wyjscie z tylu kolektora i dlatego też przewód nie może mieć tego dziobka drugiego. Druga sprawa to ten cienki przewod podcisnienia który w m52tu idzie od regulator paliwa na listwie wtryskoweji a który drugi koniec wtykasz w dziobek w odmie.
Przewody ktore są sprzedawane wszędzie na allegro/sklepach to rozwiazanie najczesciej spotykane w poliftowych m54. Analogicznie 2 wyjscia z tylu kolektora dolotowego i wtedy jest ten przewod z dodatkowym dziobkiem.
Co do rozwiazania OCT w m52tu i podziania gdzies przewodu podcisnienia!? Rozwiazujesz ten problem stosujac rozwiazanie z m54. Tam regulator paliwa jest zintegrowany z filtrem paliwa pod autem a podcisnienie jest poprowadzone do gumy przepływki.
pzdr
Ty masz ten najczęsciej spotykany w m52tu, czyli 1 wyjscie z tylu kolektora i dlatego też przewód nie może mieć tego dziobka drugiego. Druga sprawa to ten cienki przewod podcisnienia który w m52tu idzie od regulator paliwa na listwie wtryskoweji a który drugi koniec wtykasz w dziobek w odmie.
Przewody ktore są sprzedawane wszędzie na allegro/sklepach to rozwiazanie najczesciej spotykane w poliftowych m54. Analogicznie 2 wyjscia z tylu kolektora dolotowego i wtedy jest ten przewod z dodatkowym dziobkiem.
Co do rozwiazania OCT w m52tu i podziania gdzies przewodu podcisnienia!? Rozwiazujesz ten problem stosujac rozwiazanie z m54. Tam regulator paliwa jest zintegrowany z filtrem paliwa pod autem a podcisnienie jest poprowadzone do gumy przepływki.
pzdr
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2063
- Rejestracja: 3 paź 14, 11:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- Gadu-Gadu: 6650001
- VIN: EX93017
Ciekawe, na kilkadziesiat sztuk m52tu i kupno kilku kolektorow dopiero w zeszlym tygodniu mialem auto z takim samym kolektorem z 1 wyjściem z odmy do kolektorakszyhu pisze:kolego w r6 m52tu/m54 -były 2 rodzaje układu separatora, w zwiazku z tym też byly 2 rodzaje kolektorów dolotowych.
Ty masz ten najczęsciej spotykany w m52tu, czyli 1 wyjscie z tylu kolektora i dlatego też przewód nie może mieć tego dziobka drugiego.


-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 wrz 17, 11:32
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Józefów
Ten przewód 1 zostawiłem stary z 1 wyjściem, co mnie teraz martwi to po zmianie jest gorzej, błędy jakie teraz wyskoczyły po jeździe ok 5 km.



Czyli jest dużo gorzej niż było...
Dodatkowo przy okazji wyczyściłem przepustnice i krokowy.



Czyli jest dużo gorzej niż było...
Dodatkowo przy okazji wyczyściłem przepustnice i krokowy.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 11 Odpowiedzi
- 3986 Odsłony
-
Ostatni post autor: adi3d
-
- 2 Odpowiedzi
- 1141 Odsłony
-
Ostatni post autor: maroco999
-
- 3 Odpowiedzi
- 678 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 17 Odpowiedzi
- 2695 Odsłony
-
Ostatni post autor: Krb
-
- 5 Odpowiedzi
- 1308 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112