To nie będzie Swapa?
N42B20 (Rechot na zimnym) VANOS/ROZRZĄD/POMPA OLEJU
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Nie swapa niestety nie bedzie i to juz jest przybiete i postanowione i koniec tego tematu na amen chyba ze moj n42 sie rozpadnie. Trudno o jakis konkretny silnik zachodu z tym co nie miara jezdzic po jakis wsiach krzycza za to kolosalne pieniadze ... w samym lublinie to za same czesci 6500 tysiaca chca za 2.5... a znowu nie bd jechal pol polski ... wiec temat zamkniety. N42 duzo nie potrzebuje zeby wszystko bylo porobione jezdzi dziala oleju nie pije tyle gaz zaloze za free bd jezdzil tyle.
ja swojego n46 też chwilowo leczę, za ciężki temat ten swap. Ciekawe jak się zachowa na nowym silniczku vvt 

- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
damiang pisze:ja swojego n46 też chwilowo leczę, za ciężki temat ten swap. Ciekawe jak się zachowa na nowym silniczku vvt
Daj znać czy wymiana Ci coś da


Oki, napisze jakie efekty. Nie liczę na ogólny przyrost mocy tylko na płynniejsze zachowanie silnika i żeby przyspieszał wcześniej niż te 2000 obrotów. Po głównej nie jeżdżę także to nie ja 

Ssący? Stawiam DIS'a i będę testował vanosy, bo jest taka możliwość w nim. Blokady masz czy u mechanika robiłeś?
Wymieniłem silniczek valvetronica na nowy VDO + nowe świece Denso IK20TT i kompletnie to samo co wcześniej...
Z plusów przynajmniej mam czysto w głowicy, nie widać uszkodzeń, krzywki nie porysowane i nie wytarte, łańcuch sztywny jak...

Wymieniłem silniczek valvetronica na nowy VDO + nowe świece Denso IK20TT i kompletnie to samo co wcześniej...
Z plusów przynajmniej mam czysto w głowicy, nie widać uszkodzeń, krzywki nie porysowane i nie wytarte, łańcuch sztywny jak...


Ostatnio zmieniony 23 sie 17, 11:50 przez damiang, łącznie zmieniany 3 razy.
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Czaje ... Ja robiłem wymieniałem u znajomego mechanika Idę błędy kasować i podszybie wymieniać pośmigam trochę sprawdzę czy nadal błędy wyskakują i będziemy kminić dalej ewnetualnie.
Vanosa się nie kalibruje. Byle błędy skasować przed pierwszym odpałem. Można tylko np. DIS'em uaktywnić poszczególne Vanosy żeby sprawdzić czy wydają jakieś dziwne dźwięki. Valvetronic się kalibruje (ustalenie pozycji min/max).
Przed rwaniem czapy do Vanosów będę jeszcze płukał elektrozawory.
Przed rwaniem czapy do Vanosów będę jeszcze płukał elektrozawory.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 4 Odpowiedzi
- 1499 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 2750 Odsłony
-
Ostatni post autor: xarturr
-
- 10 Odpowiedzi
- 18162 Odsłony
-
Ostatni post autor: harus
-
- 4 Odpowiedzi
- 1769 Odsłony
-
Ostatni post autor: jcvda
-
- 0 Odpowiedzi
- 1537 Odsłony
-
Ostatni post autor: Yumizer25
-
- 4 Odpowiedzi
- 8812 Odsłony
-
Ostatni post autor: Spectron
-
- 2 Odpowiedzi
- 653 Odsłony
-
Ostatni post autor: Przemqtm
-
- 27 Odpowiedzi
- 17490 Odsłony
-
Ostatni post autor: rysiektr
-
- 5 Odpowiedzi
- 1781 Odsłony
-
Ostatni post autor: PiotrWłocławek
-
- 0 Odpowiedzi
- 2090 Odsłony
-
Ostatni post autor: WAŚKA