krzyżak kolumny kierowniczej
-
- Bywalec forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 24 paź 19, 12:16
- BMW: 325 Touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Trójmiasto
Czy po za łącznikiem pod maską, w kabinie, występuje jakiś element w układzie kierowniczym który może stukać przy kręcęniu kierownicą? Bo wrażenie jest takie jakby stukało za licznikiem.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10192
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Przy samej przekładni jest sprzęgacz obrotowy (element gumowo-aluminiowy) a wyżej listwa z przegubem. Ja miałem wyrobiony sprzęgacz i to powodowało duży luz w układzie kierowniczym.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 24 paź 19, 12:16
- BMW: 325 Touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Trójmiasto
Wymieniłem łącznik, krzyżak był zatarty na maxa.
Dla następnych powiem że najlepiej najpierw odkręcić łącznik od strony maglownicy, wysunąć go z wieloklinu bądź gumowego łącznika, a następnie możemy wysunąć łącznik z kolumny kierowniczej w kierunku przodu/dołu co powoduje że mamy dobry dostęp do śruby w krzyżaku koło grodzi.
Ja niestety zabrałem się do tego na odwrót i długo walczyłem z górną śruba bo mi się ręka nie mieściła między silnikiem a karoserią.
Dla następnych powiem że najlepiej najpierw odkręcić łącznik od strony maglownicy, wysunąć go z wieloklinu bądź gumowego łącznika, a następnie możemy wysunąć łącznik z kolumny kierowniczej w kierunku przodu/dołu co powoduje że mamy dobry dostęp do śruby w krzyżaku koło grodzi.
Ja niestety zabrałem się do tego na odwrót i długo walczyłem z górną śruba bo mi się ręka nie mieściła między silnikiem a karoserią.
stukanie kolego miałeś przy kręceniu prawo lewo czy tylko w jednym kierunku?
-
- Bywalec forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 24 paź 19, 12:16
- BMW: 325 Touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Trójmiasto
Stukanie było w obie strony ale tylko jak krzyżak "puszczał" na jakiś czas, w pozostałym czasie co pół obrotu ciężko było kręcić kierownicą, po skręcie ostrym kierownica sama nie odbijała bo się zacinała w momencie jak miała obracać się ta zapieczona część krzyżaka.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 1881 Odsłony
-
Ostatni post autor: Efka
-
- 4 Odpowiedzi
- 1627 Odsłony
-
Ostatni post autor: kawbandos
-
- 12 Odpowiedzi
- 9529 Odsłony
-
Ostatni post autor: rysiektr
-
- 5 Odpowiedzi
- 5491 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dobrodziej_1983
-
- 1 Odpowiedzi
- 1552 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dobrodziej_1983
-
- 4 Odpowiedzi
- 2205 Odsłony
-
Ostatni post autor: Macko0118