
Obroty mi nie faluja na jalowym, opadają podczas ruszania - puszczania sprzegla przed dodaniem gazu oraz w momencie wcisnietego sprzegla przed wbiciem biegu drugiego (spadają znacznie szybko), trzeciego (nieco mniej)... chodzi o to, ze ciezko jest plynnie jeździć zmieniajac biegi. Do tego te stuki ale to juz pewnie mechanik ogarnie.jacek23tg pisze:głuche stukanie przy zmianie biegów może świadczyć też o tulejach dyfra,falowanie obrotów kojarzy mi się z silniczkiem krokowym,brudną przepustnicą,możesz też sprawdzić vanosy.hałasują Ci??można zrobić test vanosów przez program o ile masz jakieś dojścia,objawy to słabe zbieranie się z dołu i na ssaniu skaczą obroty,gaz masz??
Ruszanie z dodatkiem gazu oraz zmiana biegow z dodaniem - podbiciem obrotów jest jako tako plynna ale bedac przyzwyczajonym do jazdy innym starszym samochodem (audi 1.8 benz.), ktory jezdzi o wiele plynniej wnioskuję, ze bmw powinno plynniej jezdzic o niebo lepiej a nie koniecznie tak jest.
Tutaj filmik na którego początku i pod koniec widać jak (chyba) szybko obroty lecą w dół podczas zmiany biegu ;/
https://www.youtube.com/watch?v=W_Sqgqac_AQ