Tutaj się witamy :)

Jesteś nowy na forum? Przywitaj się!
makkao
Bywalec forum
Posty: 496
Rejestracja: 29 paź 14, 7:30
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Reda
VIN: CH51513

Post autor: makkao »

Adi1711 pisze:Witam wszystkich forumowiczów. Właśnie rozpoczynam swoją przygodę z BMW, na początek model E46 320i.

Polift ? Cześć, pokazuj go !

emilekbs
Posty: 3
Rejestracja: 25 lut 16, 6:17
BMW: E46 Coupe
Rok produkcji: 2000
Państwo: Belgia
Województwo: ---
Miasto: Brussels
Lokalizacja: Bruksela

Post autor: emilekbs »

Hejo, kupiłem moją 4ta bmke którą jest e46 2000r 1.8 (1.9) coupe w zasadzie nic po za klimatronikiem i szyber dachem nie ma :P Galerie otworze jak zacznę ją modzić ;) kolorek orientblau
e36 sedan 1.6 ori M-pakiet->e36 sedan USA 2.5->e36 coupe 1.8is>2.5->e46 coupe 1.8
sanczo1988
Bywalec forum
Posty: 100
Rejestracja: 29 lut 16, 7:52
BMW: E46 Touring M47DO1
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Skoki
VIN: JL30767

Post autor: sanczo1988 »

Witam serdecznie wszystkich miłośników i userow e46. Jakis czas temu zakupilem swojego pierwszego beemera. Jest to poliftowy turas z dwulitrowym dieslem. Pozdrawiam
Aro89
Posty: 4
Rejestracja: 29 lut 16, 9:11
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

Post autor: Aro89 »

Witam serdecznie! Od kilku miesięcy jestem posiadaczem przedliftowego e46 touring 320d 136km ! Mam nadzieje znaleźć odpowiedź na kilka tematów dotyczących tego auta na tym forum :) pozdro!
seneb
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 29 gru 13, 3:37
BMW: E46 330i SMG Stahlgrau
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
Gadu-Gadu: 2907548
VIN: PD80026

Post autor: seneb »

Witałem się już ale temat został chyba usunięty więc jeszce raz, pozdrowienia z Krakowa, razem z dziewczyną mamy poliftowe E46 330i SMG Sedan w kolorze Stahlgrau metallic, jak tylko będę miał wymaganą liczbę postów to zakładam galerie :)

pozdrowienia

Tibuxu
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 3 mar 16, 4:05
BMW: 328i e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Zduńska Wola

Post autor: Tibuxu »

Witam wszystkich, od pol roku jestem wlascicielem przedliftowego srebrnego sedana 328i, teraz gdy juz w aucie sie zakochalem postanowilem do was dolaczyc i podzielic sie uwagami, jak i zadac kilka dreczacych mnie pytan :)
DafikBDG
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 6 mar 16, 9:24
BMW: E36/E46 Cabrio
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz

Post autor: DafikBDG »

Witam jestem Kamil ukrywał bede sie pod nickiem Dafik jestem z bydgoszczy od października posiadaczem e46 w bezdachowej wersij , licze na miła wspólprace oraz pomoc w wszystkie mozliwe strony
Tomeczek2512
Bywalec forum
Posty: 301
Rejestracja: 27 paź 15, 10:34
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
VIN: KV76649

Post autor: Tomeczek2512 »

:siema:
Obrazek
warsza65
Posty: 6
Rejestracja: 6 mar 16, 3:08
BMW: 320Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto:

Post autor: warsza65 »

Witam :)
BRYTU
Posty: 8
Rejestracja: 7 mar 16, 4:57
BMW: 323CI
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

Post autor: BRYTU »

Witajcie :D

Mam na imię Adrian , posiadam E46 99r Coupe TopasBlue i jak ją zakupiłem w sierpniu ubiegłego roku zakochałem się :Yahoo!:
Do czasu gdy zaczęły się w tym roku problemy jak to z każdym autem, narazie czekam na wypłatkę i lecę ją robić .
Mieszkam we Wrocławiu na Śródmieściu mam 21 lat i pracuje w Kurierce więc zamawiać części :beer:
Jest to moje 3 auto w mojej historii, pojechałem po nią ponad 400km i wiedziałem że bez niej wrócić nie mogę, no chyba że byłaby w nagannym stanie :roll:
Więc witam was wszystkich i byle do jakiegoś zlotu/spotkania :siema:

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Przywitaj się”