Tutaj się witamy :)

Jesteś nowy na forum? Przywitaj się!
przemek2209
Bywalec forum
Posty: 689
Rejestracja: 4 maja 15, 22:13
BMW: 523iA
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#7601

Post autor: przemek2209 »

:siema: :guma:
llarg
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 11 gru 15, 12:10
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Rumia
VIN: KV76698

#7602

Post autor: llarg »

Po naciskach, prośbach, marudzeniu, obietnicach mojego wnuka, zgodziłem się pomóc w sfinansowaniu, i zakupu samochodu BMW. padło na model E46, 2.0ci lub E46 2.0ti ( chyba nic nie pomyliłem ?)
Na forum szukam informacji na temat tych samochodów oraz porad w zakupie - proszę więc Kolegów Forumowiczów / użytkowników E46 o wyrozumiałość. Nie mam żadnego doświadczenia z marką BMW,
jestem użytkownikiem / fanem Vw.
pozdrawiam
Obrazek
waldek1978
Przyjaciel forum
Posty: 1499
Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
BMW: E90
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#7603

Post autor: waldek1978 »

Cześć! :siema:
MrDeba00
Posty: 3
Rejestracja: 10 gru 15, 20:31
BMW: 320
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec

#7604

Post autor: MrDeba00 »

witam jestem nowy cześć wam wszystkim :)
pns
Bywalec forum
Posty: 567
Rejestracja: 10 paź 14, 15:35
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
VIN: JJ08404

#7605

Post autor: pns »

Witamy ;)
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#7606

Post autor: zibi_j1 »

Witamy :) Wnukiem? Woow. Chyba mamy najstarszego użytkownika. Zazdroszczę wnukowi takiego dziadka :) poczytaj troszkę naszyche galerie i na pewno coś się rozjaśni. Najważniejszy jest budżet. Zawsze radzimy r6 w benzynie... Wt akim wypadku jednak radzę słabszy motor. Może wersja compact? Jest tańsza w zakupie. Silnik polecam n42b18 lub b20. Młodych często ponosi fabtazja i 200 koni pod nogą+ tylny napęd nie wróżą nic dobrego.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#7607

Post autor: zibi_j1 »

Witaj na forum :) :siema:
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
waldek1978
Przyjaciel forum
Posty: 1499
Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
BMW: E90
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#7608

Post autor: waldek1978 »

Cześć! :siema:
llarg
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 11 gru 15, 12:10
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Rumia
VIN: KV76698

#7609

Post autor: llarg »

Tak, dziadek, ale to chyba nie przeszkadza.
Co do wnuka, to chyba już się wyszalał, teraz od roku jeździ w DHL, a samochód najbardziej potrzebny do dojazdu do pracy ( 60 km dziennie ). Ale jak to młody, podoba mu się BMW, a na nówkę nie stać, ( dziewczyna to i wydatki ). Życie!
pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
Paulek
Bywalec forum
Posty: 528
Rejestracja: 3 sie 14, 22:37
BMW: było fl 318i / jest 320i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#7610

Post autor: Paulek »

Fajnie że dziadek interesuje się tematem za wnuczka :) Na początek szukajcie czegoś w 4 cylindrach żeby mu za dużo nie paliło i opłaty za duże nie były. Fajne są compacty bo za stosunkowo nie wielką kase można mieć zwinne młodzieżowe autko.
Napisz odpowiedź

Wróć do „Przywitaj się”