Tutaj się witamy :)

Jesteś nowy na forum? Przywitaj się!
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#6711

Post autor: piotrek1474 »

Cześć
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#6712

Post autor: mariryb »

:siema:
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Losho87
Posty: 5
Rejestracja: 6 cze 15, 13:40
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanow

#6713

Post autor: Losho87 »

Witam Wszystkich,

od ponad półtora roku jestem szczęśliwym posiadaczem E46 ale dopiero teraz zapisuje się na forum.
Z góry serdeczne dzięki na wszelką pomoc i mam nadzieję, że też kiedyś będę mógł coś pomóc na forum.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#6714

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Witamy na forum :beer:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#6715

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Siemka :)
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
waldek1978
Przyjaciel forum
Posty: 1499
Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
BMW: E90
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#6716

Post autor: waldek1978 »

Cześć :) :guma:
Ostatnio zmieniony 7 cze 15, 18:56 przez waldek1978, łącznie zmieniany 1 raz.
waldek1978
Przyjaciel forum
Posty: 1499
Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
BMW: E90
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#6717

Post autor: waldek1978 »

Cześć :siema:
Ostatnio zmieniony 7 cze 15, 18:55 przez waldek1978, łącznie zmieniany 1 raz.
bogus

#6718

Post autor: bogus »

Witam, właśnie dziś się zarejestrowałem i dołączam do zacnego grona miłośników "bawarek".
Swoją e46 posiadam od kwietnia 2014, ale jakoś ciągle brakowało czasu aby się zapisać do forum.
Mam nadzieję, że w razie potrzeby będę mógł liczyć na Waszą pomoc oraz że sam będę mógł pomóc, jeśli będzie potrzeba.

Jeszcze raz Witam wszystkich!!!
Awatar użytkownika
gczarkowski1
Bywalec forum
Posty: 261
Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Teresin

#6719

Post autor: gczarkowski1 »

:witam:
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#6720

Post autor: mariryb »

:siema:
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Napisz odpowiedź

Wróć do „Przywitaj się”