Tutaj się witamy :)

Jesteś nowy na forum? Przywitaj się!
mario05
Posty: 5
Rejestracja: 28 lis 13, 2:05
BMW: 320 ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: szkocja
Województwo: śląskie
Miasto: dabrowa gornicz

Post autor: mario05 »

Siemka wszystkim jestem mario

Ninja

Post autor: Ninja »

Cześć!
cybul19884
Posty: 5
Rejestracja: 17 mar 13, 11:49
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: działdowo

Post autor: cybul19884 »

Siemka. Mam na imię Krystian, mam 25 lat . Posiadam bmw e46 330d sedan. Jest to moje czwarte bmw. Wcześniej było e36 316 coupe e36 320 sedan http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=95742&start=0 oraz e46 320 (2.2) sedan. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

Post autor: Maniek »

Witaj na forum, Krystian ! :beer:
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
Muggler
Posty: 1
Rejestracja: 29 lis 13, 5:48
BMW: Zamierzam kupic ale napewno benzyna
Rok produkcji: 0
Państwo: Belgia
Województwo: śląskie
Miasto: Melsele

Post autor: Muggler »

Chciałem się kulturalnie przywitać ze wszystkimi forumowiczami. Tak wiec Dzień dobry :)
Pewnie coś o sobie mam powiedzieć tez ??? , no wiec OK, Mam 31 lat żonaty dwójka dzieci, zamierzam dopiero kupić E46 zonie i z pewnością kupie taki samochód i z pewnością będzie to benzyna. Z racji tej ze zona będzie głownie się przemieszczać po mieście i raczej więcej jak te 8 tys. km nie zrobi rocznie.
Założyłem konto na forum, po to głownie aby się coś dowiedzieć o tych ślicznych samochodach. Bo specjalista nie jestem jeśli chodzi o BMW bo tez nigdy wcześniej nie miałem żadnego Bawarczyka. Dotychczas jeździłem tylko mercedesami a wcześniej oplami. Zona pozbyła się właśnie Mercedesa C-coupe i zamierzamy E46 właśnie w to miejsce kupić.

Dobra to chyba tyle jeśli chodzi o moje osobę, moje zamiary i oczekiwania od E46FORUM.PL

Pozdrawiam :siema:
Muggler (Andrzej)

OSA BMW

Post autor: OSA BMW »

Witam i Pomyslnych lowow :)
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 6:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

Post autor: Krzysiek669 »

:siema:
Ale sie rospisales :D To dobrze ;-) Powodzenia w poszukiwaniu e46 i koniecznie po zakupie pochwal się nabytkiem :D
piotr850514
Bywalec forum
Posty: 525
Rejestracja: 30 lis 11, 10:56
BMW: Leon
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Holywood

Post autor: piotr850514 »

emmmmaaa :siema: :siema: Zapraszamy do dyskusji na czacie o pierdołach i żeczach ważych.
danny20
Posty: 1
Rejestracja: 1 gru 13, 2:11
BMW: Szukam
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: WWL

Post autor: danny20 »

Witajcie,

jestem Daniel mam 24 lata dokładnie to dziś kończe 24 :) żonaty, studiujący i pracujący mający własną działalność.

Zarejestrowałem się bo szukam e46 od dawna chciałem mieć ten model ale jakoś nie było mi po drodze aby kupić. Obecnie jeżdżę Abarthem Punto Evo, którego staram się sprzedać i chce kupić w końcu auto moich marzeń tak aby zrobić z niego fajny projekcik.
Szukam przede wszystkim wersji po lifcie w dieselu 320 albo 330 zobaczymy jak te poszukiwania się udadzą. Nie pogardzę też zadbaną 330i.
Jak ktoś sprzedaje swoje e46 lub ma namiary na dobre zdrowe auta to pisać do mnie na priv. Budżet do 25K ale jak się trafią egzemplarze poniżej 20K a zadbane to takie bardziej rozwarze.

Chyba że szukanie 330d w takiej kasie to głupota wiec piszcie

pozdrawiam,
OSA BMW

Post autor: OSA BMW »

Witaj w gronie fanów :)

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Przywitaj się”