Rozmowy Garażowe czyli o wszystkim i o niczym

Dział poświęcony wszystkim innym tematom
HaKa Radom
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 3 mar 17, 15:29
BMW: E-46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#1191

Post autor: HaKa Radom »

no nie dogodzisz za nic :D Polak ma juz chyba w żyłach taki odruch marudny :D :D :D ale Tobie udało się sprzedać a mi d.... zawracają rezerwują ja ludzi przekładam i w końcu nic nie załatwiam bo jeden łoś sie trafi i wszystko się sypie....
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4028
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#1192

Post autor: GUMMISS »

Prosta rada, nikomu nic nie rezerwuj. Powiedz "tat, tak, bedzie czekac" na drugi dzien telefon czy pakowac i placi za czesc bo ktos chce odebrac osobiście i biora od reki, albo zostaje i trafi sie ktos bardziej odpowiedzialny. Troche rzeczy sprzedawalem na olx, allegro forum, czy fejsie to rezerwacje konczyly sie glucha cisza, odmowami innym klientom i klamotem ktory finalnie niezszedl.....

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7213
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#1193

Post autor: scghost »

albo po prostu nie bawic sie w zadne 'rezerwacje'
jak klient chce kupic i jest zdecydowany, to kasa na stol i wysylamy, a jak nie to czesc
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4028
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#1194

Post autor: GUMMISS »

Tak tez uwazam. Ale nieraz trafi sie wyjatkowy natret to powiedziec ze niby sie zarezerwowalo, a faktycznie olac dziadani postawic pod sciana nastepnego dnia. Dla mnie rezerwacja ma sens jak jest np pozno w nocy i sie z kims umawiam ze rano zadzwonie i dobijemy targu, a takie trzymanie moze i nawet tygodniami jest bez sensu..... Wozek za stowke trzymalismy dla babki ponad miesiac, az jak powiedzialem ze jest klient i chce brac to w końcu go odebrala i zaplacila ;)

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
HaKa Radom
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 3 mar 17, 15:29
BMW: E-46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#1195

Post autor: HaKa Radom »

No niby tak :) ale na pierwszy kontakt klient konkretny i niby odpowiedzialny, poodmawiałem 2 gości chętnych na motor bo mówiłem ze jest jeszcze dwoch chetnych i gwarantował ze na 100%.... szkoda gadać, przełożył termin na srode tą która bedzie, zobaczymy jak nie to na każdym forum mu taką opinie wystawie ze mu się odechce zakupów w sieci :D :D :D
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4028
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#1196

Post autor: GUMMISS »

Ja nic nie rezerwuje..... Jak ktos chce to bierze kase i rusza w droge po towar :)
Jak cos kupuje to na tej samej zasadzie, albo jade zaraz(czesto mi cos uciekło bo przyjechal ktos przede mną) ewentualnie jestem ugadany na następny dzien jak pasuje sprzedajacemu. Nir uznaje zadnych rezerwacji, ani dla mnie, ani dla innych.

Tak z innej beczki, tez u Was dzis tak strasznie wieje? :o

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#1197

Post autor: adamusiek »

wieje i pada :x
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4028
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#1198

Post autor: GUMMISS »

U mnie az sie kwiatki na parapecie ruszaja :D o deszczu nie wspomne.......

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#1199

Post autor: adamusiek »

GUMMISS pisze: U mnie az sie kwiatki na parapecie ruszaja
wymień okna :ROFL:
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#1200

Post autor: Szczurson »

W Krakowie dziś była pierwsza w tym roku burza ;D.
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Inne / Hyde Park”