M54B22 gaśnie przy dojeżdżaniu / hamowaniu .
-
- Bywalec forum
- Posty: 238
- Rejestracja: 22 lip 12, 3:34
- BMW: e46 coupe 2.8
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków / Niepołomice
Lewe powietrze nie ma tu nic do rzeczy. Sam dobrze o tym wiem bo borykam się z podobnym problemem od dłuższego czasu. Co prawda silnik m52b28tu ale jest też kilka innych osób które mają tego rodzaju "cuda" z obrotami.
Wszyscy którzy chcą pomóc od razu piszą: lewe powietrze, nieszczelność dolotu itp, itd.
Bzdura. Wiem to ja i osoby które siedzą w temacie.
Wszyscy którzy chcą pomóc od razu piszą: lewe powietrze, nieszczelność dolotu itp, itd.
Bzdura. Wiem to ja i osoby które siedzą w temacie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 287
- Rejestracja: 3 cze 15, 3:23
- BMW: E46 M54B22
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Lodz
A lewe powietrze nie ma podobnych objawów? To, że w Twoim wypadku to nie było rozwiązanie nie znaczy, że u kogoś innego nie będzie. Wszystko robi się po nitce do kłębka, nie każdy przypadek jest taki sam.Karold pisze:Lewe powietrze nie ma tu nic do rzeczy. Sam dobrze o tym wiem bo borykam się z podobnym problemem od dłuższego czasu. Co prawda silnik m52b28tu ale jest też kilka innych osób które mają tego rodzaju "cuda" z obrotami.
Wszyscy którzy chcą pomóc od razu piszą: lewe powietrze, nieszczelność dolotu itp, itd.
Bzdura. Wiem to ja i osoby które siedzą w temacie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 238
- Rejestracja: 22 lip 12, 3:34
- BMW: e46 coupe 2.8
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków / Niepołomice
Gdybym wiedział co jest przyczyną to bym nie pytał o ten problem na forach tylko pomógł innym
Jest wiele tematów w sieci i zawsze odpowiedzi są o dolocie i powietrzu.
I za każdym razem okazuje się też że u osób mających dany problem nie jest przyczyną lewe powietrze lecz coś innego. (tylko co? tego nie wiadomo)
Jeszcze nie widziałem tematu z falowaniem obrotów w którym ktoś by napisał że przyczyną była jakaś nieszczelność.
Ps. W innym temacie na tym forum opisałem co już wymieniałem i dalej bez zmian.

Jest wiele tematów w sieci i zawsze odpowiedzi są o dolocie i powietrzu.
I za każdym razem okazuje się też że u osób mających dany problem nie jest przyczyną lewe powietrze lecz coś innego. (tylko co? tego nie wiadomo)
Jeszcze nie widziałem tematu z falowaniem obrotów w którym ktoś by napisał że przyczyną była jakaś nieszczelność.
Ps. W innym temacie na tym forum opisałem co już wymieniałem i dalej bez zmian.
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Szczelność dolotu powinno się sprawdzić na początku bo nic to nie kosztuje, a tez ma wpływ.
W moim poprzednim silniku m43 czasem falowały mi obroty i zniknęło to po wymienia sondy lambda.
U założyciela tematu problem wynikł dopiero i odrazu po założeniu gazu, wiec jest możliwe , że przy montażu uszkodzono jakiś wężyk.
W moim poprzednim silniku m43 czasem falowały mi obroty i zniknęło to po wymienia sondy lambda.
U założyciela tematu problem wynikł dopiero i odrazu po założeniu gazu, wiec jest możliwe , że przy montażu uszkodzono jakiś wężyk.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 238
- Rejestracja: 22 lip 12, 3:34
- BMW: e46 coupe 2.8
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków / Niepołomice
Sondy mówisz... Może pójdę tym razem właśnie w tym kierunku.
Jest jakiś sposób bez demontażu żeby sprawdzić sprawność i działanie sond? Np. komputerem
O ile się nie mylę są dwie tak?
Jest jakiś sposób bez demontażu żeby sprawdzić sprawność i działanie sond? Np. komputerem
O ile się nie mylę są dwie tak?
w 328i? na pewno więcej - 4? 6?. Dwie są w M43.Karold pisze:Sondy mówisz... Może pójdę tym razem właśnie w tym kierunku.
Jest jakiś sposób bez demontażu żeby sprawdzić sprawność i działanie sond? Np. komputerem
O ile się nie mylę są dwie tak?
edit: są 4 chyba, dwie regulacyjne i dwie monitorujące. Sprawdzisz ich działanie np. w INPA
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
U mnie w inpie sonda dziala, zmieniala wartosci. Ale byl blad 125(dla silnika m43). Natomiast mialem podejrzenie uszkodzenia grzalki. Wolno sie zagrzewala i falowanie obrotow bylo spore jak samochod postal 10 min.
Jak wymienilem sonde to objaw ustąpil, błąd nigdy nie powrocil oraz zniknely male zawahania obrotow przy dojezdzaniu do swiatel, ktord wczesniej sie zdarzaly. Moglem nawet przy 100km/h wrzucic na luz i obroty opadaly na 800 i rowno zatrzymywaly.
Jak wymienilem sonde to objaw ustąpil, błąd nigdy nie powrocil oraz zniknely male zawahania obrotow przy dojezdzaniu do swiatel, ktord wczesniej sie zdarzaly. Moglem nawet przy 100km/h wrzucic na luz i obroty opadaly na 800 i rowno zatrzymywaly.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 287
- Rejestracja: 3 cze 15, 3:23
- BMW: E46 M54B22
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Lodz
Są 4 najprawdopodobniej tak ja u mnie w M54. Dwie z przodu i dwie z tyłuisolato pisze:w 328i? na pewno więcej - 4? 6?. Dwie są w M43.Karold pisze:Sondy mówisz... Może pójdę tym razem właśnie w tym kierunku.
Jest jakiś sposób bez demontażu żeby sprawdzić sprawność i działanie sond? Np. komputerem
O ile się nie mylę są dwie tak?
edit: są 4 chyba, dwie regulacyjne i dwie monitorujące. Sprawdzisz ich działanie np. w INPA

-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 2 Odpowiedzi
- 1251 Odsłony
-
Ostatni post autor: tomx
-
- 4 Odpowiedzi
- 926 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 5450 Odsłony
-
Ostatni post autor: scghost
-
- 12 Odpowiedzi
- 3821 Odsłony
-
Ostatni post autor: GUMMISS
-
- 8 Odpowiedzi
- 4387 Odsłony
-
Ostatni post autor: GUMMISS