e46 320d ściaganie w prawo
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
W takim układzie proszę wnieś coś konstruktywnego do tematu bo póki co to nic ciekawego nie napisałeś czy może ma przekazać mechanikowi że+4 to trochę mało ma być+7 itd nie wiem czy mechanik będzie zadowolony z takich podpowiedzi .
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
problem ze sciaganiem jest odkad kupilem auto.We wtorek jade do Kielc na pelna geometrie 3D
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
A no widzisz to zmienia postać rzeczy czyli geometria jak najbardziej wskazana.Mariuszpol pisze:problem ze sciaganiem jest odkad kupilem auto.We wtorek jade do Kielc na pelna geometrie 3D
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
dam źnac we wtorek 

-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
Akurat 7 minut to nie jest podpowiedź tylko wartość jaka powinna być ustawiona.WKRENTEK77 pisze:W takim układzie proszę wnieś coś konstruktywnego do tematu bo póki co to nic ciekawego nie napisałeś czy może ma przekazać mechanikowi że+4 to trochę mało ma być+7 itd nie wiem czy mechanik będzie zadowolony z takich podpowiedzi .
Szkoda, że nie sprawdziłeś geometrii przy pierwszym ustawianiu bo teraz będziesz musiał płacić jeszcze raz a może to nie ona jest problemem,
Z darmowych rzeczy możesz przełożyć koła stronami i sprawdzić czy będzie ściągało w drugą stronę
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
Koła przełożone na różne sposoby ciągle to samo
trochę się wkopałem bo.. w środę jestem umówiony na pełną geometrię 3D 140km od miejsca zamieszkania..bo akurat jadę z chrześniakiem na badania... a tak to specialnie gonić furę 140km to nie opłacalne... i wymieniłem 3 dni temu cały lewy drażek kierowniczy i kurde mogłem i prawy...bo jak nie uda im się odkręcić?
a mam pytanie czy da radę sprawdzić na szarpakach czy drązki kierownicze sa ok?
trochę się wkopałem bo.. w środę jestem umówiony na pełną geometrię 3D 140km od miejsca zamieszkania..bo akurat jadę z chrześniakiem na badania... a tak to specialnie gonić furę 140km to nie opłacalne... i wymieniłem 3 dni temu cały lewy drażek kierowniczy i kurde mogłem i prawy...bo jak nie uda im się odkręcić?
a mam pytanie czy da radę sprawdzić na szarpakach czy drązki kierownicze sa ok?
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
Żeby sprawdzić drążki wystarczy unieść samochód i ruszać kołem na boki, jeśli jest luz to będziesz widział.
Przed ustawieniem zbieżności powinni byli Ci sprawdzić zawieszenie bo jeśli jest jakiś luz to ustawianie jest bez sensu. Trafiłeś na partaczy.
Przed ustawieniem zbieżności powinni byli Ci sprawdzić zawieszenie bo jeśli jest jakiś luz to ustawianie jest bez sensu. Trafiłeś na partaczy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
Witam proszę o pomoc dzisiaj przemieniłem sobie koła na wszystkie możliwe sposoby i mimo to ściąga ale.. kierownica drży podczas jazdy przy 100-120 a koła 2 dni temu wyważone i ciśnienie okej
o co chodzi lewy drązek był cały nowy wymieniany..ale że w środę jadę na komputerową geometriie to popsikałem śrubę drązka prawego żeby mogli w razie czego odkręcić..ale też od picu spróbowałem kluczem francuskim ją ruszyć tą śrubę łączącą drążek z końcówką użyłem więcej siły i puściła w dół tzn troszkę tylko nawet to nie było pół obrotu i tak lekko do góry ją ustawiłem
jutro mam od rana wyjazd do Kielc,potem Krk i nie mam kiedy ustawić zbieżności... a na profi zbieżność jadę dopiero w środę to nie chce dwa razy płacić.. bo chyba kurcze dużo się nie zmieniło jak ruszyłem? dodm no ciut w dół ja ruszyłem bo użyłem siły puściła to automatycznie człowiek poleciał w dół ale tak 5 razy oko ją do góry podkręciłem
kierownica jest prosto bo sie przejechałem
o co chodzi lewy drązek był cały nowy wymieniany..ale że w środę jadę na komputerową geometriie to popsikałem śrubę drązka prawego żeby mogli w razie czego odkręcić..ale też od picu spróbowałem kluczem francuskim ją ruszyć tą śrubę łączącą drążek z końcówką użyłem więcej siły i puściła w dół tzn troszkę tylko nawet to nie było pół obrotu i tak lekko do góry ją ustawiłem
jutro mam od rana wyjazd do Kielc,potem Krk i nie mam kiedy ustawić zbieżności... a na profi zbieżność jadę dopiero w środę to nie chce dwa razy płacić.. bo chyba kurcze dużo się nie zmieniło jak ruszyłem? dodm no ciut w dół ja ruszyłem bo użyłem siły puściła to automatycznie człowiek poleciał w dół ale tak 5 razy oko ją do góry podkręciłem
kierownica jest prosto bo sie przejechałem
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
Ta śruba to tylko zabezpieczenie żeby się drążek w końcówce nie obracał tzw kontra
Jeśli kręciłeś tylko za tą śrubę i nic więcej nie ruszałeś to nic nie powinno się przestawić. Oprócz tej kontry którą odkręciłeś jest jeszcze tulejka która dodatkowo zabezpiecza drążek przed obracaniem.
Ważne czy dokręciłeś ją z powrotem mocno do końcówki.
Jeśli miałeś wcześniej ustawianą zbieżność to raczej na pewno regulowane były obie strony więc nic nie powinno być zapieczone.
Jeśli kręciłeś tylko za tą śrubę i nic więcej nie ruszałeś to nic nie powinno się przestawić. Oprócz tej kontry którą odkręciłeś jest jeszcze tulejka która dodatkowo zabezpiecza drążek przed obracaniem.
Ważne czy dokręciłeś ją z powrotem mocno do końcówki.
Jeśli miałeś wcześniej ustawianą zbieżność to raczej na pewno regulowane były obie strony więc nic nie powinno być zapieczone.
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
Witam geometria zrobiona.. tutaj wynik:
http://zapodaj.net/d2242d8a7d43e.jpg.html
aha dodam bo w programie mieli do ustawienia dwie opcje
1. sedan osobowo ciężarowy/touring
albo
2.kabriolet,limuzyna a moje auto to e46 320d sedan... ale sedan a limuzyna to jeden czort
to czy dobrze ustawili? inne wartości są dla limuzyna a inne dla sedan?
http://zapodaj.net/d2242d8a7d43e.jpg.html
aha dodam bo w programie mieli do ustawienia dwie opcje
1. sedan osobowo ciężarowy/touring
albo
2.kabriolet,limuzyna a moje auto to e46 320d sedan... ale sedan a limuzyna to jeden czort
to czy dobrze ustawili? inne wartości są dla limuzyna a inne dla sedan?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 1071 Odsłony
-
Ostatni post autor: adi3d
-
- 5 Odpowiedzi
- 4705 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 297 Odsłony
-
Ostatni post autor: Zadra85
-
- 4 Odpowiedzi
- 2432 Odsłony
-
Ostatni post autor: kosteg
-
- 4 Odpowiedzi
- 1947 Odsłony
-
Ostatni post autor: ExiTTer
-
- 1 Odpowiedzi
- 988 Odsłony
-
Ostatni post autor: crazy9065
-
- 0 Odpowiedzi
- 1223 Odsłony
-
Ostatni post autor: traxtorm666
-
- 9 Odpowiedzi
- 3459 Odsłony
-
Ostatni post autor: yodapl