[316i e46] czujnik położenia wału korbowego
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10159
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie pisz w dwóch tematach o tym samym.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 kwie 20, 15:09
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: KK73319
Witam,
Dzisiaj dobrałem się do wtyczki czujnika położenia wału korbowego i po wypieciu wtyczki od gniazda czujnika wylał się jakiś plyn.
Jest to prawdopodobnie ropa.
Pytanie jest,
Jakim cudem ropa mogła przejść przez kable?
Czy czujnik mógł peknąć w środku obudowy silnika?
Pozdro
Dzisiaj dobrałem się do wtyczki czujnika położenia wału korbowego i po wypieciu wtyczki od gniazda czujnika wylał się jakiś plyn.
Jest to prawdopodobnie ropa.
Pytanie jest,
Jakim cudem ropa mogła przejść przez kable?
Czy czujnik mógł peknąć w środku obudowy silnika?
Pozdro
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10159
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Skąd ropa w silniku benzynowym? Chyba, że zamiast oleju wlałeś napędowy to tak.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 kwie 20, 15:09
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: KK73319
To jest olej z silnika 
Znalazlem schemat
Zdjecie ponizej.

Kolejność sygnału jest ....
1. Transmisdion control units....tylko nie wiem czy to skrzynia biegów..... czy coś innego D-LINE????
POTEM
2. Sygnal trafia do sterownika silnika
3. Dopiero stąd idzie Na ZEgary.
Taka jest kolejność według tego schematu
Ja nie mam sygnału na wejściu od sterownika ABS.
Czy zegary pomimo uszkodzenia będą robily pomslnie ten test 2.0.
Tak myślę ze moze zegary ktore podmienilem z innego auta mogly byc tak samo uszkodzone jak moje.

Znalazlem schemat
Zdjecie ponizej.

Kolejność sygnału jest ....
1. Transmisdion control units....tylko nie wiem czy to skrzynia biegów..... czy coś innego D-LINE????
POTEM
2. Sygnal trafia do sterownika silnika
3. Dopiero stąd idzie Na ZEgary.
Taka jest kolejność według tego schematu
Ja nie mam sygnału na wejściu od sterownika ABS.
Czy zegary pomimo uszkodzenia będą robily pomslnie ten test 2.0.
Tak myślę ze moze zegary ktore podmienilem z innego auta mogly byc tak samo uszkodzone jak moje.
Ostatnio zmieniony 22 maja 20, 20:48 przez MichalG7, łącznie zmieniany 1 raz.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10159
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
To sterownik automatycznej skrzyni biegów.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 kwie 20, 15:09
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: KK73319
Tak wlasnie myslalem.
Ma on coś wspolnego z prędkością/ raczej ,pewnie nie/
Czujnik walu korbowego zapewne dziala prawidlowo bo jest to czujnik halla.
Nie mogę wejść przez inpę do tego /Überollsensor/
Wyrzuca błąd, jest to zwiazane z poduszką tzw/AIRBAG/
Pozostają dwie rzeczy sterownik ABS albo Licznik.
Obstawiam licznik, mógł się uszkodzić jakiś rezystor i na tescie zegarów wszystko gra a pod obciazdniem juz nie
Ma on coś wspolnego z prędkością/ raczej ,pewnie nie/
Czujnik walu korbowego zapewne dziala prawidlowo bo jest to czujnik halla.
Nie mogę wejść przez inpę do tego /Überollsensor/
Wyrzuca błąd, jest to zwiazane z poduszką tzw/AIRBAG/
Pozostają dwie rzeczy sterownik ABS albo Licznik.
Obstawiam licznik, mógł się uszkodzić jakiś rezystor i na tescie zegarów wszystko gra a pod obciazdniem juz nie
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 1105 Odsłony
-
Ostatni post autor: pawlo3253
-
- 7 Odpowiedzi
- 11961 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 10 Odpowiedzi
- 6186 Odsłony
-
Ostatni post autor: kawbandos
-
- 2 Odpowiedzi
- 2724 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1874 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1199 Odsłony
-
Ostatni post autor: adi3d
-
- 6 Odpowiedzi
- 4717 Odsłony
-
Ostatni post autor: marcepan
-
- 3 Odpowiedzi
- 983 Odsłony
-
Ostatni post autor: Grzechu
-
- 1 Odpowiedzi
- 716 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 33 Odpowiedzi
- 13878 Odsłony
-
Ostatni post autor: MichalG7