Kierownice skręca na nierównościach
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4011
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
To już musisz sam sprawdzić. Może stukac od końcówek drążków to wybitego łożyska w kolumnie kierowniczej. Przez neta nikt Ci nie sprawdzi co jest wyrobione.BxBatman pisze:no obawialem sie tego , regeneracja w lodzi ktos poleci gdzies?
hm a moze to drazki ? jest taka opcja ?
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G

-
- Bywalec forum
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
- BMW: 318i N42B20A
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
ale chodzi mi ogolnie czy luz na laczeniu miedzy maglownica a drazkami moze powodowac to ze jadac przez nierownosci/dziury szarpie mi kierownica ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4011
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Każdy luz szarpie kierownica. Szczególnie na elemetach między kołem a kierownica.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G

-
- Bywalec forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 1 paź 15, 9:09
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Rozmawiałem z facetem u którego regenerowałem maglownice i podobno (nie ufam ogólnie takim "specom") wycierają się jakieś frezy w maglownicy i przy jeździe na wprost po dołach szarpie kierownicą. Taką samą informacje dostałem u innego mechanika gdy szukałem kogoś kto to zregeneruje magiel. Z tym że w dislu może być inaczej
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
- BMW: 318i N42B20A
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
Ja mam jakis chyba nietypowy przypadek no bo jak maglownica jest do zrobienia to albo cieknie albo stuka na nierownosciach.Ja tego nie mam. Ogolnie na postoju przy zgaszonym przy szybkich ruchach lewo-prawo jest jakis stuk ale gdy odpale auto to juz tego stuku nie slychac... w zime przywalilem z prawej strony w kolo w kraweznik i mialem zbieznosc przestawiona , pojechalem na stacje kontroli i nie znalazl niczego niepokojacego i ustawil normalnie zbieznosc... nie amm tez luzu na maglownciy kierownica reaguje na nawet najmniejszy ruch ruszam delikatnie i juz czuc ze auto mi zmienia kierunek jazdy... moze przykrece troche srube na maglu i sie przejade i wtedy zobacze?
Edit: Spojrzałem dziś na magiel, na tych przewodach co idą od pompy do maglownicy delikatnie sie poci ale plynu mi nie ubywa od wspomagania, nie rozbieralem tych gumowych harmonijek ale z nich tez nie cieknie... tyle razy juz bylem na skp i nic , magiel stuka jak jest zgaszony silnik a jak odpale to ten stuk zanika i np z poziomu samochodu nic kompletnie nie slysze a jak zejde pod auto to delikatnie cos tam nawet nie jestem pewien czy w ogole
Edit: Spojrzałem dziś na magiel, na tych przewodach co idą od pompy do maglownicy delikatnie sie poci ale plynu mi nie ubywa od wspomagania, nie rozbieralem tych gumowych harmonijek ale z nich tez nie cieknie... tyle razy juz bylem na skp i nic , magiel stuka jak jest zgaszony silnik a jak odpale to ten stuk zanika i np z poziomu samochodu nic kompletnie nie slysze a jak zejde pod auto to delikatnie cos tam nawet nie jestem pewien czy w ogole
-
- Bywalec forum
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
- BMW: 318i N42B20A
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
wstawiam link do filmiku ruszalem kierownica delikatnie do poczucia oporu , tez macie taki luz ?
https://www.youtube.com/watch?v=FcH0Mwutiyc&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=FcH0Mwutiyc&feature=youtu.be
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 5 lut 15, 15:44
- BMW: e46 316i lift
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Namyslow
U mnie na szarpanie kierownicą pomogła zmiana opon przednich na nowe. Oczywiście taki sam rozmiar , ale inna firma.
Problem miotania po drodze i szarpania kierownicy zmniejszył się o 90 %.
Mam taki sam luz kierownicy i prowadzi sie idealnie i nic nie stuka.
Problem miotania po drodze i szarpania kierownicy zmniejszył się o 90 %.
Mam taki sam luz kierownicy i prowadzi sie idealnie i nic nie stuka.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 1400 Odsłony
-
Ostatni post autor: dzeju
-
- 10 Odpowiedzi
- 2551 Odsłony
-
Ostatni post autor: zvbinski
-
- 23 Odpowiedzi
- 8224 Odsłony
-
Ostatni post autor: rozal1241
-
- 4 Odpowiedzi
- 1596 Odsłony
-
Ostatni post autor: Harakiri
-
- 3 Odpowiedzi
- 2073 Odsłony
-
Ostatni post autor: mariryb
-
- 7 Odpowiedzi
- 2378 Odsłony
-
Ostatni post autor: esssa1987
-
- 4 Odpowiedzi
- 1638 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 2457 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dzidek90
-
- 9 Odpowiedzi
- 5457 Odsłony
-
Ostatni post autor: czechux
-
- 5 Odpowiedzi
- 1723 Odsłony
-
Ostatni post autor: Przemqtm