Kierownice skręca na nierównościach
-
- Bywalec forum
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
- BMW: 318i N42B20A
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
Sluchaj no auto ogolnie moge prowadzic jednym palcem , kierownica pieknie odbija , ale gdy np wjade w studzienke to sa takie drgania nie takie ze cala kiere mi w prawo wykreci ale tak ze zadrga i przestaje , oczywicsie gdy jade powoli to jest to do ogarniecia gorzej gdy jade szybciej i wpadne w jakas np zalatana dziure, gdy wjezdzam na kocie lby albo na kostke to kierownica drga , ja rozumiem jakby tak bylo na 17stkach no ok ciagnie bo szerokie kola i wgl no ale pozbylem sie 17stek przesiadlem na 16stki i nadal to samo , ogolnie to sprawa wyglada tak kupilem auto mialem do wymiany tuleje wahaczy przednich wymienilem na meyle hd , bylo ok polepszylo sie nie walilo tak po kierownicy, potem kupilem kola 17stki z lipnymi oponami wiec sprawa znow powrocila i prowadzalo na koleinach dziurach itd , potem pozbylem sie 17stek wrzucilem zimowe 16stki i sprawa znow sie powtrozyla , moze zalatwilem tuleje wahaczy tymi felgami , zbieznosci wtedy nie mialem zrobionej zrobilem ja z miesaic temu dopiero, po prostu szukam roznych opcji i na razie chce zaczac od najtanszych rozwiazan a nie pakowac hajs od razu w maglownice lub kolumne kierownicza , czytalem gdzies jeszce ze meyle hd sa za twarde i tez takie rzeczy sie moga dziac ze wahacz nie pracuje za bardzo i wszystko przenosi sie na kierownice
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
Kurcze ciężki temat na odległość. . O tulejach Meyle sporo ludzi się wypowiadało, ale nie pamiętam żeby ktoś miał takie problemy.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
- BMW: 318i N42B20A
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
Fakt jechalem po ogromnych dziurach ale chcialem przedstawic to zjawisko , chodzi mi o te drgania na kierownicy , wstepnie mysle ze to tuleje tylne wahaczy , te z obejma...
https://www.youtube.com/watch?v=eOZkUTz_yno&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=eOZkUTz_yno&feature=youtu.be
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
Moim zdaniem problem tkwi w blokadzie położenia kierownicy. Odepnij klamrę i ustaw ją w położeniu początkowym i zapnij. Przejdź się i obserwuj czy jest poprawa 

Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
- BMW: 318i N42B20A
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
Nie to nie to
ale dzięki za chęci pomocy, wymienie tuleje wahaczy bo to mój główny podejrzany, dam znać czy coś sie zmienilo ewentualnie bedziemy kombinowac dalej 


-
- Bywalec forum
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
- BMW: 318i N42B20A
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
Pisze tutaj bo brak mi juz sil, bylem na kilku stacjach diagnostycznych mialem robiona zbieznosc nie bylo zadnych luzow... kola reaguja na malutki ruch kierownica , nie slychac stukow , zawieszenie ladnie wybiera ale co z teog bo jak wjade w dziury ,kostke, nierownosci, droge na ktorej jest wysypany taki granit to wszystko ale tow szystko czuje na kierownicy czuje jak kierownice pracuje i wiem ze gdybym ja puscil to latalaby ze wszystkie strony , przy hamowaniu na nierownosciach jest to samo trzeba mocno trzymac kierownice , czy to jest normalne ? bo chyba raczej nie ... jazda w Łodzi po dziurach to katorga jest dla mnie , ale gdy wyjade na rowny asfalt to wszystko jest elegancko auto sie dobrze prowadzi , wymienilem nawet tuleje wahaczy troche to polepszylo sytuacje ale nadal nie jest tak jak powinno byc moim zdaniem , przy skrecaniu nie ma stukow, ale czy za takie cos moze odpowiadac maglownica? ze kierownica tak trzesie na dziurach ? fakt przy kreceniu na psotoju stuka magiel troche ale czy on odpowiadac moze za takie szarpanie? juz nie wiem co mam zrobic ,
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Jak dla mnie to magiel do wymiany, zwłaszcza że nawet jak na postoju krecisz to stuka.
Mój --- > lexus is 220d
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 1400 Odsłony
-
Ostatni post autor: dzeju
-
- 10 Odpowiedzi
- 2551 Odsłony
-
Ostatni post autor: zvbinski
-
- 23 Odpowiedzi
- 8224 Odsłony
-
Ostatni post autor: rozal1241
-
- 4 Odpowiedzi
- 1596 Odsłony
-
Ostatni post autor: Harakiri
-
- 3 Odpowiedzi
- 2073 Odsłony
-
Ostatni post autor: mariryb
-
- 7 Odpowiedzi
- 2378 Odsłony
-
Ostatni post autor: esssa1987
-
- 4 Odpowiedzi
- 1638 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 2457 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dzidek90
-
- 9 Odpowiedzi
- 5457 Odsłony
-
Ostatni post autor: czechux
-
- 5 Odpowiedzi
- 1723 Odsłony
-
Ostatni post autor: Przemqtm