E46 Kodowanie kluczyka
-
- Bywalec forum
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
- BMW: 2.0 150km
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
pozwole sobie odswiezyc temat aby nowego nie zakladac
otóż do auta dostałem kluczyk który poprzedni wlasciciel dorobil
ale nie mogę z niego odpalić auta.. przekręcam na druga pozycje wlacza zapłon itd. ale chcąc przekrecic dalej żeby odpalić to cisza zero reakcji..
tak samo nie otwiera / zamyka auta (to już mniejszy problem)
czy można jakos zakodować ten kluczyk aby moc odpalać?
otóż do auta dostałem kluczyk który poprzedni wlasciciel dorobil
ale nie mogę z niego odpalić auta.. przekręcam na druga pozycje wlacza zapłon itd. ale chcąc przekrecic dalej żeby odpalić to cisza zero reakcji..
tak samo nie otwiera / zamyka auta (to już mniejszy problem)
czy można jakos zakodować ten kluczyk aby moc odpalać?
-
- Bywalec forum
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
- BMW: 2.0 150km
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Ale nie za kodowanie na otwieranie zamykanie jest równoznaczne z tym że nie odpalę auta? Wystarczy kodowane jak przy otwieraniu? Czy jakieś inne kodowanie?
Tego typu kluczyk musisz zakodować w ASO bo chodzi o kody z imobileizer
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
Ja też zmagam się z tym kłopotem, kodowanie na 4 różne sposoby nie dały rezultatu. Zaczynam się denerwować bo wszystkim co piszą posty to działa a u mnie nie. Myślę sobie czy mam takiego pecha czy może robię coś nie tak jak trzeba, ale tyle prób co wykonałem to niema szans że coś sknociłem. W ASO chcą za kluczyk ok 600zł plus kodowanie, sory ale myślę że ich poj... 

Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
ASO ceny sa kosmos - niestety
Ale nie raz nie ma innej opcji i trzeba jechać do patalachow wymieniaczy
Z tego co sie orientuje to jeżeli nie kluczyk jest walniety to kostka w stacyjce,immobilizer ,a na koncu modol
Ale nie raz nie ma innej opcji i trzeba jechać do patalachow wymieniaczy
Z tego co sie orientuje to jeżeli nie kluczyk jest walniety to kostka w stacyjce,immobilizer ,a na koncu modol
-
- Specjalista
- Posty: 313
- Rejestracja: 2 lut 11, 10:38
- BMW: E46 320D 2001 M47
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Przemyśl
Każdy używany kluczyk możesz zakodować do auta, ale tylko do sterowania centralnym zamkiem. Jeśli chcesz używany kluczyk zaadoptować do auta(immobilizer), to musisz pojechać do kogoś kto zajmuje się dorabianiem kluczyków. Trzeba wyciągnąć z auta moduł immobilizera sczytać z niego dane, które wgrywa się w jednorazowo zapisywalny układ scalony, który następnie trzeba wlutować do kluczyka. Są też inne metody dające podobny efekt, ale opisałem tą najbardziej profesjonalną. Po takim zabiegu kluczyk otwiera auto zdalnie i odpali bez problemu. Jeśli nie znajdziesz nikogo w okolicy, co sobie z tym poradzi to mogę Ci pomóc, bo mam sprzęt do dorabiania kluczyków w BMW(część elektroniczna, nie grot)
-
- Bywalec forum
- Posty: 154
- Rejestracja: 30 paź 14, 20:03
- BMW: 320D M47D20
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: BB
- VIN: KG72161
Sorki za tak późną odpowiedź, nie włączyłem sobie śledzenia tematuDobrodziej_1983 pisze:Ooo, a kodowałeś w/w metodą? .....Gregorio pisze:Ja mam niefabryczny alarm i moje kluczyki się zakodowały na strzał bez problemu, więc to raczej nie wina alarmu.
A usługi Adriana polecamsam dorabiałem u niego kluczyk i pełna profeska
![]()

kodowałem dokładnie tak jak podał kolega mariryb, próbowałem zakodować kluczyk po kupnie (chińska obudowa z chińską elektroniką kompletny) i poszedł od razu, potem zakodowałem z powrotem mój oryginalny kluczyk, no i po wizycie u Adriana i zakodowaniu do immo nowego kluczyka tam na miejscu na ulicy zakodowałem oba kluczyki od razu jeden po drugim i działają oba do tej pory bez problemu


- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
Odgrzeję kotleta bo głód mnie znów dopadł
Czy jest sposób by sprawdzić czy płytka w samym kluczyku jest sprawna? Czy nie jest uszkodzony jakiś element? Z centralnym, stacyjką i modułem u mnie jest w porządku. Zakodowałem dziś na nowo (stary) kluczyk i poszło za pierwszym razem, znaczy że problem jest w kluczu. Nie mam immo, tylko centralny i tego kluczyka z wymienionym aku ni uja nie mogę zakodować. Można jakoś to sprawdzić? 


Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 gru 14, 21:51
- BMW: E46 330D M57 Touring Automat
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Niemcza
No to i ja ponownie odgrzeję co by nie powielać wątków.
Przy kupnie autka dostałem 2 kluczyki .
Jednym z nich od roku otwieram i zamykam samochód oraz odpalam, i tutaj działa dobrze zarówno otwieranie zamykanie ( włącznie z selektywnym ) drzwi jak i bagażnika , no i oczywiście zawsze odpala. Z tym że zauważyłem że " zasięg " działania pilota sie stopniowo zmniejsza - czyzby akumulatorek przestał sie ładować ze stacyjki ??
Drugim kluczykiem mogę odpalić autko ale centralny w ogóle nie działa
Zrobiłem na nim trasę ponad 800 km więc teoretycznie powinien sie naładować.
Próbowałem go kodować na różne sposoby ale za każdym razem ten pierwszy kluczyk się koduje ale ten drugi ( nie działający ) już nie i nadal nie działa.
I tu pytanie : Czy mogła paść elektronika w kluczyku?
Dodam tylko że obydwa kluczyki Ori BMW , nie chińszczyzna a w tym drugim ( nie działającym ) bateria teoretycznie na mierniku pokazuje 3,0-3,1 V więc niby naładowana.
z paru względów muszę mieć obydwa w pełni sprawne a na razie kibel
No i jak zwiększyć "na nowo" zasięg w tym w pełni sprawnym?
Fajnie by było z daleka sobie otwierać i zamykać szybki w upalny dzień a nie z 4-5 m od auta.
Przy kupnie autka dostałem 2 kluczyki .
Jednym z nich od roku otwieram i zamykam samochód oraz odpalam, i tutaj działa dobrze zarówno otwieranie zamykanie ( włącznie z selektywnym ) drzwi jak i bagażnika , no i oczywiście zawsze odpala. Z tym że zauważyłem że " zasięg " działania pilota sie stopniowo zmniejsza - czyzby akumulatorek przestał sie ładować ze stacyjki ??
Drugim kluczykiem mogę odpalić autko ale centralny w ogóle nie działa

Zrobiłem na nim trasę ponad 800 km więc teoretycznie powinien sie naładować.
Próbowałem go kodować na różne sposoby ale za każdym razem ten pierwszy kluczyk się koduje ale ten drugi ( nie działający ) już nie i nadal nie działa.
I tu pytanie : Czy mogła paść elektronika w kluczyku?
Dodam tylko że obydwa kluczyki Ori BMW , nie chińszczyzna a w tym drugim ( nie działającym ) bateria teoretycznie na mierniku pokazuje 3,0-3,1 V więc niby naładowana.
z paru względów muszę mieć obydwa w pełni sprawne a na razie kibel

No i jak zwiększyć "na nowo" zasięg w tym w pełni sprawnym?
Fajnie by było z daleka sobie otwierać i zamykać szybki w upalny dzień a nie z 4-5 m od auta.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 2364 Odsłony
-
Ostatni post autor: meev
-
- 27 Odpowiedzi
- 5738 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 7118 Odsłony
-
Ostatni post autor: GUMMISS
-
- 0 Odpowiedzi
- 5821 Odsłony
-
Ostatni post autor: sensei_ms
-
- 9 Odpowiedzi
- 16559 Odsłony
-
Ostatni post autor: Ruciolek
-
- 3 Odpowiedzi
- 2508 Odsłony
-
Ostatni post autor: wandii
-
- 16 Odpowiedzi
- 4268 Odsłony
-
Ostatni post autor: GUMMISS
-
- 19 Odpowiedzi
- 8693 Odsłony
-
Ostatni post autor: GUMMISS
-
- 2 Odpowiedzi
- 807 Odsłony
-
Ostatni post autor: Alexis89
-
- 17 Odpowiedzi
- 9672 Odsłony
-
Ostatni post autor: meev