[318i M43] delikatnie poszarpuje podczas jazdy.

Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#31

Post autor: piotrek1474 »

zibi_j1 pisze::( ja do diesla wiecej za sztuke placilem :( I 350 za wymiane urwanej... Ehh nigdy wiecej diesla...
Tylko dla tego że urwała ci się świeca?
Obrazek
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#32

Post autor: zibi_j1 »

Nie. Dla tego ze jakikolwiek serwis jest wielokrotnie drozszy niz benzynowego silnika, oszczednosc w spalaniu w zaden sposob tego nie rekompensuje.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#33

Post autor: hackunek »

+lpg i wychodzi taniej niż dieslem
hdi
Bywalec forum
Posty: 151
Rejestracja: 2 mar 14, 8:59
BMW: skasowane e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bc

#34

Post autor: hdi »

zibi_j1 pisze:Nie. Dla tego ze jakikolwiek serwis jest wielokrotnie drozszy niz benzynowego silnika, oszczednosc w spalaniu w zaden sposob tego nie rekompensuje.
Dlatego polecam samemu serwisować auto, lepiej kupić i wymienić części niż dać komuś zarobić

a odnośnie tematu, w piątek zapodalem nowe kable zapłonowe ngk, na starych jak się ręke położyło na silniku czuć było wypadanie zapłonu co jakiś czas...po założeniu nowych kabli (dobrze że wymieniłem bo się okazało że moje 2 kable są urwane przy fajce, nie wiem że to działało) objaw znacznie się zminimalizował ale nie znikł całkowicie, następne co będe robił to zaleję środka do czyszczenia wtryskiwaczy bo na ucho mają dziwną pracę, słychać jak któryś troszke dłużej podleje i telepnie. Wszystko to co opisłem czuć tylko i wyłącznie jak się ręke na silniku położy, podczas jazdy i w kabienie wogóle tego nie czuć
mariusz1987to
Bywalec forum
Posty: 187
Rejestracja: 20 lip 14, 20:42
BMW: Bmw E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grojec

#35

Post autor: mariusz1987to »

Witam. Dziś byłem w Radomiu i pod czas jazdy wogóle się nie dało jechać tak przy 120km/h...
Zauważyłem dziś ze szarpanie nasila się gdy silnik jest bardzo rozgrzany a i wyłącza mi się gdy szarpie kontrola ASC.....brakuje mi sił normalnie juz.. A było już dobrze.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#36

Post autor: mariryb »

Sprawdź błędy w silniku i ABSie, Ta kontrolka migała tak jakbyś trakcje zgubił czy jak ASC było wyłączone się na stałe?
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
mariusz1987to
Bywalec forum
Posty: 187
Rejestracja: 20 lip 14, 20:42
BMW: Bmw E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grojec

#37

Post autor: mariusz1987to »

Nie pod czas szarpania poprostu się zapaliła i juz jej nie dało się wyłączyć przyciskiem. Sprawdzę i napisze..
mariusz1987to
Bywalec forum
Posty: 187
Rejestracja: 20 lip 14, 20:42
BMW: Bmw E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grojec

#38

Post autor: mariusz1987to »

Tutaj nagrałem dziś filmik z bloków pomiarowych czy jak to się nazywa czy jest ktoś z stanie coś po nich pracy powiedzieć
Bloki pomiarowe e46 318i: http://youtu.be/ad_2-tPwehI" onclick="window.open(this.href);return false;

A tu prace korekcij pracy cylindrów
Działanie korekcji cylindrów: http://youtu.be/-1fpV8nS73M" onclick="window.open(this.href);return false;


A jeszcze sprawdziłem kąt wyprzedzenia zapłonu.
Obrazek

Błędy jakie miałem w silniku: Błędy 115 151 112 119
isolato

#39

Post autor: isolato »

Sonda za katalizatorem (monitorująca) prawie nie pracuje, więc moim zdaniem do wymiany. Spróbuj ją przeczyścić delikatnie, ale raczej szykuj się na wydatek.
Co do korekcji, no to ewidentnie na 1 i 4 cylindrze brak życia, a tak na pewno nie powinno być.
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#40

Post autor: hackunek »

isolato-- nie osłabiaj kolegi- dobrze jest
sonda monitorująca nie wplywa na prace silnika, a co do " korekcji" jest jak najbardziej ok.


115- uwalona czujka/grzałka w termostacie
151 pompa powietrza wtórnego- nic ważnego :p
112 disa?, często ten błąd wywołuje uszkodzona odma i/lub pęknięty przewód
119 czujnik przepustnicy

proponuje najpierw pozbyć się tych błędów
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Benzyna”