Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:
- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 266
- Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
Bezpieczniki ok. Przekaźnik ok, jeżeli dobrze zrozumiałem, to chodziło o ten na zdjęciu. Rozebrałem, przeczyscilem styki, sprawdziłem miernikiem.
Styki się zlaczają po czym włącza się pompa. Nadal nie wymontowalen wybieraka, ponieważ złapała mnie choroba i nie chce siedzieć pod autem za długo.
Jeszcze jakieś sugestie? Czy zostaje tylko wymontowanie wybieraka i nadzieja w nim
Styki się zlaczają po czym włącza się pompa. Nadal nie wymontowalen wybieraka, ponieważ złapała mnie choroba i nie chce siedzieć pod autem za długo.
Jeszcze jakieś sugestie? Czy zostaje tylko wymontowanie wybieraka i nadzieja w nim
- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 266
- Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
Auto nie mogło wrzucić żadnego biegu ponieważ wodzik spadł. Skrzynia za szybko zredukowala bieg. Dodatkowo synchronizator delikatnie skurczyl się z temperatury najprawdopodobniej, wszystko obeszło się po kosztach. Pozdrawiambartrej pisze: ↑22 gru 18, 14:28 Przypomnę jeszcze raz mój problem :
Po kręceniu jesiennych bączków, zmieniając biegi 1/2, auto zatrzymało się na 1 biegu, ze wcisnietym sprzęgłem które nie chciało puścić. Po wyłączeniu zapłonu, na ekranie pokazywalo już N choć nadal stało na biegu, ale już bez sprzęgła. Kiedy odpalałem auto zaczęło ruszać i dlawic się. Po przygazowaniu do 4tys obr. Wbilo sprzęgło i sholowalem się do domu.
Problem wysprzeglenia okazał się znaną nam uszczelką.
Złożyłem nową, biegów dalej nie chce wbić, choć słychać wybierak próbuje, jakby nie miał siły / odpowiedniego ciśnienia.
Przy wezyku od wybieraka, widzę, że puszcza płyn. Chcę go wykręcić by zobaczyć czy w środku również nie puściła uszczelka.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 mar 19, 22:56
- BMW: e36 320i Cabrio
- Rok produkcji: 1997
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Rzeszów
- VIN: ER142016
Panowie, czy 300k przebiegu dla takiej skrzyni to dużo, bardzo dużo czy wręcz końcówka? Na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie egzemplarza wyposażonego w skrzynię SMG II?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5533
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Gadu-Gadu: 4317162
- Lokalizacja: KRAKÓW
Dla skrzyni nie jest to dużo.
Dla osprzętu tak.
Tak na prawdę musisz zwracać uwagę na wszystko.
Przy jakich obr zaczyna ruszać, czy slizga sprzęgło podczas zmiany biegów. Redukcja itp...
Dla osprzętu tak.
Tak na prawdę musisz zwracać uwagę na wszystko.
Przy jakich obr zaczyna ruszać, czy slizga sprzęgło podczas zmiany biegów. Redukcja itp...
-
- Bywalec forum
- Posty: 151
- Rejestracja: 22 gru 15, 12:21
- BMW: E46 325i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Zamosc
- Lokalizacja: Warszawa
Witam. Panowie potrzebuję numery seryjne koła zamachowego do skrzyni ssg1. Posiada ktoś takowe? Może ma ktoś też zdjęcie takiego dwumasu?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2 maja 19, 15:05
- BMW: E46 330Ci SSG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Przeczytałem sporo stron tego tematu i cieszę się, że powstał i jest dalej aktywny. Mimo, że posiadam swoje E46 z SSG już 2 lata, to ciągle dowiaduję się nowych rzeczy o tej skrzyni. Ostatnio pojawił się u mnie problem, o którym internet według google nie słyszał. Czasami przy redukcji łopatkami, skrzynia wrzuca wyższy bieg. Z początku wydawało mi się, że objaw występował tylko na prawej łopatce, ale teraz zdecydowanie jest na obu i daje o sobie znać kilka razy dziennie. Zmiana biegów lewarkiem przebiega prawidłowo. Zastanawia mnie, czy sygnał z łopatek jest puszczony przez taśmę w kolumnie i czy jest możliwe, że w przypadku jej awarii inne przyciski na kierownicy działają bez zarzutu. Mam jeszcze niezwiązany z powyższym "problem" z płynnością po redukcji na 1 bieg. Zdarza się, że po przejechaniu przez próg zwalniający lub w innej sytuacji wymagającej redukcji do 1, auto po dodaniu gazu dławi się jakby za kierownicą siedzał kursant na nauce jazdy i próbował poskromić pedał sprzęgła. Remedium na takie zachowanie jest odpuścić gaz aż się uspokoi, albo dużo więcej gazu. Do tej pory zakładałem, że to po prostu specyfika skrzyni, ale ostatnio zacząłem się nad tym zastanawiać. INPA nie wykrywa żadnych błędów w module skrzyni.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 3 Odpowiedzi
- 5501 Odsłony
-
Ostatni post autor: mariryb
-
- 1 Odpowiedzi
- 3052 Odsłony
-
Ostatni post autor: Samniewiemkto
-
- 4 Odpowiedzi
- 4808 Odsłony
-
Ostatni post autor: Macko0118
-
- 5 Odpowiedzi
- 5665 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dzidek90
-
- 2 Odpowiedzi
- 3496 Odsłony
-
Ostatni post autor: damianfil92