Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:
- MARC
- Administrator
- Posty: 5533
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Gadu-Gadu: 4317162
- Lokalizacja: KRAKÓW
Koszt przekladki może sięgnąć 6000zl zależnie od zakładu i ilości potrzebnych części.
Nie wiem jaki masz dyfer więc nie wiem czy jest odpowiedni.
Pompka ma pompowac co jakiś czas.
Nie wiem jaki masz dyfer więc nie wiem czy jest odpowiedni.
Pompka ma pompowac co jakiś czas.
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 3 sty 16, 0:33
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Gniezno
Więc w sumie tak samo opłaca się zrobić serwis tej skrzyni i kupić nowe sprzęgło
najgorsze jest to, że gdzie dzwonie w okolicy to nikt tego nie chce ruszać, albo mówią 'skoro działa to nie ma co ruszać". Chyba że mają rację? Moim zdaniem jednak lepiej zrobić serwis niż naprawiac.
Czy adaptacja skrzyni w ssg 1 i 2 wygląda tak samo?
Oraz jakim programem sprawdzacie zużycie sprzęgła? Czy w ssg1 nie było tej opcji?

Czy adaptacja skrzyni w ssg 1 i 2 wygląda tak samo?
Oraz jakim programem sprawdzacie zużycie sprzęgła? Czy w ssg1 nie było tej opcji?
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 3 sty 16, 0:33
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Gniezno
Jeśli będzie trzeba to pojadę tak jak tu czytałem to bardzo łatwo przez niewiedze coś uszkodzić. Chyba że ktoś coś wie o jakimś specu bliżej Gniezna/Poznania? 

-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1646
- Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
- BMW: Bmw e46 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Kobylka
- VIN: Km66970
Mechanicznie racEj trudno bo to zwykly manual ,nie wiem co msz na myśli pisząc uszkodzić?LordAndrzej pisze:Jeśli będzie trzeba to pojadę tak jak tu czytałem to bardzo łatwo przez niewiedze coś uszkodzić. Chyba że ktoś coś wie o jakimś specu bliżej Gniezna/Poznania?
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 3 sty 16, 0:33
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Gniezno
Głównie o to, że przed wymiana oleju trzeba spuścić ciśnienie a później odpowietrzyc, a czytałem że niektórzy zabierali się do tego ot tak
Chyba, że tak można to wtedy każdy serwis w którym robią skrzynię to zrobi

Chyba, że tak można to wtedy każdy serwis w którym robią skrzynię to zrobi

-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 3 sty 16, 0:33
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Gniezno
Jeszcze jedno pytanie: jak już będę zmieniał sprzęgło i wymieniał olej to warto od razu powymieniac jakieś uszczelki itd? Czy tylko zmienić olej i jeździć dalej?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5533
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Gadu-Gadu: 4317162
- Lokalizacja: KRAKÓW
Uszczelniacz wału od strony skrzyni.
Łożysko igiełkowe.
Sprawdź stan dwumasy.
Oglądnij dokładnie wysprzęglik czy nie ma oznak wycieku itp...
Łożysko igiełkowe.
Sprawdź stan dwumasy.
Oglądnij dokładnie wysprzęglik czy nie ma oznak wycieku itp...
- Romanesku
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 lip 16, 18:24
- BMW: Z4
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto:
No i zrobione .Odpowietrzone i zrobiona adaptacja która poprawiła kulturę zmiany biegów (mniejsze szarpnięcia przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3)Po tyg. dziwnie zaczęło szarpać przy ruszaniu z 1 biegu , wyczytałem gdzieś na forum ze pomaga odpięcie klemy + tak też zrobiłem i szarpanie ustąpiło.Romanesku pisze:Znalazłem konkretnego speca koło Kielc ,jadę w przyszłym tyg. Na odpowietrzanie i adaptację.
Pzdr.
Pzdr.
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 18 cze 16, 13:16
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
Witam.
Cały czas się zapala tryb awaryjny (SMG I) Słychać ,że pompa próbuje nabijać ciśnienie lecz za cicho niż zwykle i zbyt długo, biegi nie wchodzą. Te dwa błędy wyrzuciło na kompie.

Cały czas się zapala tryb awaryjny (SMG I) Słychać ,że pompa próbuje nabijać ciśnienie lecz za cicho niż zwykle i zbyt długo, biegi nie wchodzą. Te dwa błędy wyrzuciło na kompie.


- MARC
- Administrator
- Posty: 5533
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Gadu-Gadu: 4317162
- Lokalizacja: KRAKÓW
Masz zapewne wyciek z pompy hydraulicznej, właśnie tej której nie słyszysz "tak jak zawsze".
Trzeba ją zdemontować i zobaczyć co jej dolega.
Wcześniej oczywiście zgodnie z procedurą spuścić ciśnienie komputerowo, następnie odessać olej i wykręcić.
Trzeba ją zdemontować i zobaczyć co jej dolega.
Wcześniej oczywiście zgodnie z procedurą spuścić ciśnienie komputerowo, następnie odessać olej i wykręcić.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 3 Odpowiedzi
- 5501 Odsłony
-
Ostatni post autor: mariryb
-
- 1 Odpowiedzi
- 3052 Odsłony
-
Ostatni post autor: Samniewiemkto
-
- 4 Odpowiedzi
- 4808 Odsłony
-
Ostatni post autor: Macko0118
-
- 5 Odpowiedzi
- 5665 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dzidek90
-
- 2 Odpowiedzi
- 3496 Odsłony
-
Ostatni post autor: damianfil92