jacu789456 pisze: ↑27 lut 21, 16:21
Jak zrobić adaptacje skrzyni w Ista D RHEINGOLD ?bo nigdzie za bardzo nie ma albo nie znalazłem
Używałeś już tego programu czy pytasz na zapas? Wybierasz funkcje serwisowe, napęd, skrzynię itd., wszystko jest czytelne.
Reset ustawień skrzyni jedynie widziałem na YT i to po angielsku ,ale czy to adaptacja ?
21217526588 to kod sprzęgła do SMG ale albo kosztuje ponad 2k albo nie ma więc gdzie szukać ?
Podałem ścieżkę, później wybierasz adaptację i robisz wg wskazówek. Podałem link do sprzęgła, masz wątpliwości to zadaj pytanie przez sklep lub temat sklepu na forum z numerem vin i rozwieją je.
jacu789456 pisze: ↑26 lut 21, 7:44
A co do sprzęgła to które wziąć lepiej LUK czy SACHS,żeby długo pochodziło ?
polecam LUK'a pamiętaj, że tarcza sprzęgłowa przy skrzyniach ssg/smg POWINNA być wzmacniana kevlarem. ja płaciłem ok 1000zł. odradzałbym wrzucanie zwykłej tarczy przeznaczonej do skrzyni manualnej
Witam
Po bardzo długiej walce udało mi się zlokalizować problem lapania błędu i nagłego spadku ciśnienia. Skrzynia pracowała idealnie do momentu nagrzania sie do temperatury roboczej później zaczynał się problem który opisywalem wcześniej. Okazało się że wadliwa jest (NOWA!!! Cześć z Society BMW) silnik pompy hydraulicznej. Obudowa tegi silnika jest do du....y bardzo szybko się nagrzewa i wszystko pod temperatura nie ma sił się obracać i pompa traci swoją wydajność aby nabic ciśnienie nie ma sil sie kręcić. Ostygnie wszystko gra nagrzeje się koniec. Po reklamacji otrzymałem 2 bez odsylania poprzedniej. Pozdro dla (bartej) za walkę z zaworami
Witam mam na imię Kamil . Dwa miesiące temu kupiłem BMW 330 ci 2002 rok ze skrzynią SSG , niestety kilka dni temu skrzynia przestała wrzucać biegi. Już wcześniej był problem z wyrzuceniem na N czasami trzeba było najpierw wrzucić R a potem na N i dopiero wtedy na wyświetlaczu pojawiała się N , czasem zamiast N w pozycji drążka na N pojawiał się 2 bieg. Do czasu aż wyskoczył błąd skrzyni który po odpięciu akumulatora znikną na jakiś tydzień a skrzynia zaczęła pracować lepiej i wyrzucać N prawie za każdym razem, po tygodniu problem wrócił a odpięcie akumulatora pomagało jedynie na chwile po czym wyrzuca błąd skrzyni. Podczas jazdy przy zmianie biegu z 2 na 3 słychać było uderzenie w dyfer podobne uderzenie słychać było przy zmianie z 4 na 5 i redukcji z 2 na 1 oraz szarpnięcie przy mocniejszym dodaniu gazu na 2. NIe słychać pompy przy otwieraniu auta z kluczyka wcześnie było słychać teraz cisza, diagnoza komputerem pokazała błąd 4f6f sprawdziłem stan pentosilu odpowiedni sprawdziłem przekaznik wygląda dobrze więcej nie mam możliwości sprawdzić . Rozważam między naprawą a zamianą na manual . CZy ktoś miał podobnie .CZy skrzynia 6 z e90 odpowiednia na swap? dziękuję i pozdrawiam. ?
Sprawdź bezpiecznik pompy, pewnie spalił się a przyczyną jest klasycznie silnik elektryczny. Jak odszukasz w tym temacie (od strony 70) to miałem taki przypadek w 645ci.
Jeśli chodzi o uderzenia przy zmianie biegów to sprawdź poduszki silnika. U mnie po wymianie problem zniknął. Rzuć też okiem na łącznik elastyczny na
wale
Cześć szlachetni posiadacze skrzyń SSG, SSG II . Może za oknem tego nie widać ale jak dla mnie w powietrzu czuć już powoli wiosnę a co z tym idzie zbliża się jak dla mnie czas wymiany płynów explatacynych . Myślę sobie wymienię płyn hydrauliczny w skrzyni , A co , niech ma nowy . Kupiłem PENTOSIN CHF 11s a sprzedający wysłał mi TITAN CHF 11s . Na opakowaniu napisane jest że dawniej to był PENTOSIN ale jakoś przekonany nie jestem czy to to samo . nie wiem czy odsyłać czy wymieniać . z góry dziękuje .
Witam ponownie.
Moj problem ze skrzynią jest taki,że nagle przestała wrzucać bieg wsteczny. W aucie jest nowe sprzęgło na którym zrobiłem może z 3 tysiące kilometrów. Stan płynu jest ok robiłem odpowietrzenie i adaptacji nie da się dokończyć bo zawiesza się na momencie gdy włączam silnik. Na wyłączonym silniku wchodzą biegi normalnie nawet wsteczny. Czy możecie mnie naprowadzić od czego mam zacząć lokalizowanie problemu ? Pozdrawiam