Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

pawlo2404
Przyjaciel forum
Posty: 1646
Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
BMW: Bmw e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
VIN: Km66970

Post autor: pawlo2404 »

Wszystko robię sam, więc jest raczej dobrze.Zreszta po wymianie było wszystko dobrze. ja robię Inpa,teraz bylem u fachowca :D :D :D :D i on robił ista iskrzynia nie zapisuje ustawień.Dzis wymieniłem czujnik położenia wybieraka,jest lepiej,ale nie dobrze.Czemu pozycja długich current rośnie samoistnie?Co może mieć na to wpływ?

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 9857
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

bartrej pisze: 9 gru 20, 12:37
maniek21112 pisze: 9 gru 20, 12:31 W ista zawsze dochodzi do końca, raz miałem słaby akumulator to przerwało, ale kolejna próba już z sukcesem.
a próbowałeś w Inpie dla porównania?
Nie, ale teraz będę miał 645ci z smg to sprawdzę.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
Awatar użytkownika
bartrej
Bywalec forum
Posty: 264
Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
BMW: E46 330i SMG
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

Post autor: bartrej »

maniek21112 pisze: 13 gru 20, 8:01
bartrej pisze: 9 gru 20, 12:37
maniek21112 pisze: 9 gru 20, 12:31 W ista zawsze dochodzi do końca, raz miałem słaby akumulator to przerwało, ale kolejna próba już z sukcesem.
a próbowałeś w Inpie dla porównania?
Nie, ale teraz będę miał 645ci z smg to sprawdzę.
Z tym, że ludziom na Inpie to działa i nie działa. Sa filmy w sieci z samych e46 jak zakańcza się zielonym, a są, że po przekręceniu zapłonu na off brak reakcji (kiedy program cały czas czeka na wyłączenie zapłonu). Tylko o co to chodzi.

U mnie, po podłączeniu kabla, do auta czy włączę zapłon czy wyłączę, na Inpie zawsze pokazuje ON, myślę ze to może być to. Tylko dlaczego tak pokazuje
Awatar użytkownika
bartrej
Bywalec forum
Posty: 264
Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
BMW: E46 330i SMG
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

Post autor: bartrej »

Panowie jaka bateria powinna znaleźć sie w 330i po vin PD81071 nie bardzo rozumiem. Wyskakuje 55,70,80 i 90ah nie jest nic napisane czy to zwykły czy ssg
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 9857
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Zwykły między 70 a 80 ah.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green

Seba 330
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 13 wrz 16, 5:29
BMW: E46 330i SSG
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

Post autor: Seba 330 »

Witam. Problem tyczy się ssg1 5b od początku opiszę.
Zaczęło się od płukania układu hydrauliki przed wymiana płyny chciałem oczyścić układ. Kupiłem preparat wlalem jak kazali i od tego się zaczęło. 5km jazdy auto stanęlo zero reakcji na zmianę biegow. Dalej auto ma kanale skrzynia gorąca caly osprzęt itd. Po paru godzinach sprawdzanie nie działa pompa (spalony bezpiecznik 30a pod maską) pompa też nie działa znaku życia. Więc nowa z Niemiec kupiona. Auto dalej nie reaguje został ściągnięty osprzęt skrzyni rozebrany i czyszczony wsridku byli sporo szlamu. Wysprzeglik był na wykończeniu uciekał płyn ( kupiłem regenerowany z niemiecie) Dalej. Po złożeniu wszystkiego nowy olej febil 6161 odpowietrzeniu ręcznie jak kompoterowo adaptacji nie przechodzi tylko ustala punkt sprzegla i auto jeździlo. Chwila jazdy pikanie N i reset ustawień nagle nie można było jechać musiałem znów dawać jej procedurę adaptacji. Znów kanał okazało się że grzeje się komputer skrzyni aż można było coś usmażyć na nim. Kupno następnego nie pomogło. Okazało się że spalił się dmuchawa chłodzenia sterowników pod maską. Wymieniłem zero błędów adaptacja ustawili tylko punkt sprzegla u można było jeździć pieknie zmienia niego redukuje zero szarpbiec rusza od 1tys ob płynnie . Pojezdzi różnie dzień dwa ładnie zero problemu i nagle pikanie N 5 do 10 sęk zaraz wszystko ok no to szybko komp inpa jadę na mam podgląd 100km/h 5b ciśnienie trzyma 49 pikanie i spadek ciśnienia do 26 wyrzuca N 5 do 10 sek nabija ciśnienie jedzie dalej. Podkreślę zero wycieków na postoju ciśnienie dobija różnie co 5 sęk 10 15 czasem do minuty niecwiem od czego to zależy. Mam drugą skrzynie na części i podmienislem prawie wszystko i dalej to samo. Wcześniej nie przechodziła mi adaptacji i jeździłem bez problemu wszystko się teraz dzieje gdy zachcialonmi się czyścić układ. Ma ktoś jakieś pomysły z Góry Dzięki
Awatar użytkownika
bartrej
Bywalec forum
Posty: 264
Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
BMW: E46 330i SMG
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

Post autor: bartrej »

Mogłeś uszkodzić elektrozawory tym preparatem. Nie wiedziałem, że w taki sposób to czyściłeś i że problem pojawił się po tym. Spróbuj podmienić z drugiej skrzyni wszystkie elektrozawory jak i czujnik ciśnienia,a najlepiej jak mówiłem, cały blok zaworów.
Seba 330
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 13 wrz 16, 5:29
BMW: E46 330i SSG
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

Post autor: Seba 330 »

Tylko pytanie czy jest to możliwe aby wszystko dzialalo dzień dwa i nagle elektro zawor się wyl na chwilę i dalej pracuje bez zarzutu? :no:
pawlo2404
Przyjaciel forum
Posty: 1646
Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
BMW: Bmw e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
VIN: Km66970

Post autor: pawlo2404 »

Jak pewnie wiesz męczę się z podobnym tematem.Na dzień dzisiejszy skrzynia na stole w planie wymiana całego bloku zawodowa zaworami oba czujniki z góry skrzyni i wysprzęglik.Jak to ogarnę to dam znać czy coś się ruszyło w temacie. Jest ktoś z forum ,kto używał cudownej uszczelki wysprzęglika za jedyne 400 zł??
Awatar użytkownika
bartrej
Bywalec forum
Posty: 264
Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
BMW: E46 330i SMG
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

Post autor: bartrej »

pawlo2404 pisze: 7 sty 21, 8:39 Jak pewnie wiesz męczę się z podobnym tematem.Na dzień dzisiejszy skrzynia na stole w planie wymiana całego bloku zawodowa zaworami oba czujniki z góry skrzyni i wysprzęglik.Jak to ogarnę to dam znać czy coś się ruszyło w temacie. Jest ktoś z forum ,kto używał cudownej uszczelki wysprzęglika za jedyne 400 zł??
Olej! Mi padła po paru tygodniach. Kupowałem u lokalnego, też padały ale kosztowały 15pln. Któregoś razu idę i mówią, że tamte były dupne i teraz mają inne. Nadal 15PLN a zrobiłem juz ponad 20 000km i stan płynu ani drgnie :)

Z uprzejmości mogę nawet kupić jedną i wysłać tylko strasznie z czasem lipa bo non stop do 17 w pracy.

Tymi za 400PLN już się dosyć dorobili hajsu...

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Układ napędowy”