Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Awatar użytkownika
bartrej
Bywalec forum
Posty: 266
Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
BMW: E46 330i SMG
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

Post autor: bartrej »

MIKUr1 pisze: 20 sie 20, 13:18 bartrej, nie mogę się do Ciebie dodzwonić. Sprawdzałem i stoi wszystko na 0 zarówno na D jak i N. Także na 95% winę za to ślizganie ponosi ten sygnał obrotów, których nie powinno być. Ja bym chyba spróbował z jeszcze grubszą podkładką pod czujnik.
Whatsapp. Jestem w Szwajcarii używam teraz Lebary, ale tylko na internet.
Dojechała 😁 ale czasem jak są korki, a ja muszę gasić samochód to przedłużacz trafia xD

Wrócę koniec Września to będę mógł myśleć. Nie wiem jak to jeszcze można obejść. Wg. Mnie tam coś na tych walkach się dzieje, skoro problem tylko w 5b. Jak też Ci mówiłem, synchronizator mi się skurczył w tej starej. Wrócę do Polski zagadam do mechanika co mi naprawiał starą skrzynię co o tym myśli, ewentualnie, ją właśnie założę spowrotem.

A błąd DSC nadal mi wyskakuje na nowym czujniku. Może gdzieś po drodze kabel jest ciupnięty i to on coś zakłóca. Nie zdążyłem tego ogarnąć przed wyjazdem.

Pozdrawiam :)

jacu789456
Bywalec forum
Posty: 29
Rejestracja: 14 sie 20, 17:47
BMW: 330i SMG II
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

Post autor: jacu789456 »

Czy mógłby mi ktoś nagrać jak powinna grzmieć sprawna ta pompa ,jestem ciekaw a nigdzie na YT nie mogę dostać tego
Druga sprawa w którym miejscu jest dokładnie ten korek od wlewu oleju ? Konkretnie jak można ,dzięki z góry :D
Awatar użytkownika
Grzechu
Bywalec forum
Posty: 187
Rejestracja: 25 cze 18, 20:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie

Post autor: Grzechu »

jacu789456 pisze: 23 sie 20, 22:46 którym miejscu jest dokładnie ten korek od wlewu oleju ?
Obrazek
jacu789456
Bywalec forum
Posty: 29
Rejestracja: 14 sie 20, 17:47
BMW: 330i SMG II
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

Post autor: jacu789456 »

Grzechu pisze: 24 sie 20, 19:59
jacu789456 pisze: 23 sie 20, 22:46 którym miejscu jest dokładnie ten korek od wlewu oleju ?
Obrazek
Super dzięki ,a jeszcze mógłbyś pokazać gdzie jest od wlewu do skrzyni bo to jest do hydrauliki
Awatar użytkownika
Grzechu
Bywalec forum
Posty: 187
Rejestracja: 25 cze 18, 20:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie

Post autor: Grzechu »

jacu789456 pisze: 24 sie 20, 21:47 Super dzięki ,a jeszcze mógłbyś pokazać gdzie jest od wlewu do skrzyni bo to jest do hydrauliki
Obrazek

Wydaje mi się że to będzie ten korek 🙂 odkręć i zobacz co się pod nim kryje 🙂 scghost na swoim kanale na YT przedstawia całą procedurę wymiany oleju 👌

jacu789456
Bywalec forum
Posty: 29
Rejestracja: 14 sie 20, 17:47
BMW: 330i SMG II
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

Post autor: jacu789456 »

Grzechu pisze: 25 sie 20, 12:54
jacu789456 pisze: 24 sie 20, 21:47 Super dzięki ,a jeszcze mógłbyś pokazać gdzie jest od wlewu do skrzyni bo to jest do hydrauliki
Obrazek

Wydaje mi się że to będzie ten korek 🙂 odkręć i zobacz co się pod nim kryje 🙂 scghost na swoim kanale na YT przedstawia całą procedurę wymiany oleju 👌

Chyba to ta ,dzięki wielkie ,jeśli coś będzie nie tak będę się odzywać 😁
A ostanie pytanko ,jakie oleje do skrzyni i hydrauliki i ile jego wchodzi ,wiem że pewnie gdzieś tu w temacie jest ale ciężko znaleźć precyzyjną odpowiedź ,więc jeśli ktoś wie proszę o info ,będę wdzięczny 😎😉
damiannow
Bywalec forum
Posty: 151
Rejestracja: 22 gru 15, 12:21
BMW: E46 325i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamosc
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: damiannow »

Do skrzyni 75w80 o ile dobrze pamiętam wchodzi delikatnie ponad litr ale to musisz sprawdzić. A do hydrauliki taki https://czescidobmw.pl/olej-przekladniowy-chf-11-s-1l-83290429576--83290429576.
Awatar użytkownika
bartrej
Bywalec forum
Posty: 266
Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
BMW: E46 330i SMG
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

Post autor: bartrej »

Wrocilem. 6000km bez awarii na SSG1 to chyba bardzo dobry wynik :D na dniach będę kombinował z tym czujnikiem i podkładkami apropos ruszania z 3tys obr/min i przeciągania na sprzęgle. Zastanawiam się też nad zmianą sprzęgła, bo jednak bardzo mocno naciskam na to w moim przypadku.
Awatar użytkownika
Grzechu
Bywalec forum
Posty: 187
Rejestracja: 25 cze 18, 20:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie

Post autor: Grzechu »

bartrej pisze: 26 wrz 20, 11:52 Zastanawiam się też nad zmianą sprzęgła, bo jednak bardzo mocno naciskam na to w moim przypadku.
posiadam kompletne sprzęgło z mojej skrzyni ssg1 z kevlarową tarczą o przebiegu <15tys. :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
bartrej
Bywalec forum
Posty: 266
Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
BMW: E46 330i SMG
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

Post autor: bartrej »

Grzechu pisze: 27 wrz 20, 12:09
bartrej pisze: 26 wrz 20, 11:52 Zastanawiam się też nad zmianą sprzęgła, bo jednak bardzo mocno naciskam na to w moim przypadku.
posiadam kompletne sprzęgło z mojej skrzyni ssg1 z kevlarową tarczą o przebiegu <15tys. :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Sprzęgło dedykowane pod ssg rozumiem? Normalnie jeździło? Pisz cenę na 531333386 :)

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Układ napędowy”