Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Vexler
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 17 sty 18, 1:03
BMW: E46 330ci SSG2
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek

Post autor: Vexler »

maniek21112 pisze: 6 sie 20, 7:39 Ten moment zwłoki w tej skrzyni to norma, przy wyższych obrotach jest lepiej. Co do ślizgającego się sprzęgła to jest to bardzo możliwe, ta skrzynia to zwykły manual a sprzęgło wymienia się nawet częściej ze względu na poprzednich właścicieli auta.
Ok no nigdy nie miałem takiej skrzyni dlatego mnie to zastanawiało-wczesniej automatami jeździłem. Sprzęgło jakiej konkretnej firmy najlepiej kupić? Samochód musi dojeżdżać do pracy po 1500km w jedną stronę dlatego wolę to wymienić. Chciałem też olej w skrzyni zmienić ale są podzielone opinie na ten temat.

MIKUr1
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 7 lut 20, 5:14
BMW: 645Ci
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

Post autor: MIKUr1 »

Sprzęgła Sachs lub Luk, czyli jak do manuala. Olej możesz wymieniać śmiało, ta skrzynka to technicznie rzecz biorąc manual, więc nic jej nie zaszkodzi. Musisz tylko pamiętać, że masz dwa oleje - w skrzyni taki jak na nalepce i w hydraulice CHF11S.
Vexler
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 17 sty 18, 1:03
BMW: E46 330ci SSG2
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek

Post autor: Vexler »

MIKUr1 pisze: 6 sie 20, 10:15 Sprzęgła Sachs lub Luk, czyli jak do manuala. Olej możesz wymieniać śmiało, ta skrzynka to technicznie rzecz biorąc manual, więc nic jej nie zaszkodzi. Musisz tylko pamiętać, że masz dwa oleje - w skrzyni taki jak na nalepce i w hydraulice CHF11S.
Okej a ile tego oleju do skrzyni i hydrauliki wchodzi macie wiedzę? Bo do 18 sierpnia mam urlop to bym sobie to ogarnął żeby mieć spokojną głowę
MIKUr1
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 7 lut 20, 5:14
BMW: 645Ci
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

Post autor: MIKUr1 »

Do skrzyni około 1,5L, do hydrauliki 1L powinien wystarczyć z tego co pamiętam, ale lepiej mieć więcej.
Vexler
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 17 sty 18, 1:03
BMW: E46 330ci SSG2
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek

Post autor: Vexler »

MIKUr1 pisze: 6 sie 20, 12:20 Do skrzyni około 1,5L, do hydrauliki 1L powinien wystarczyć z tego co pamiętam, ale lepiej mieć więcej.
No to nie ma tragedii spodziewałem się większych ilości. No to biorę się za wymianę bo niewiadomo ile poprzednik jeździł na nim :) Dzieki za pomoc panowie

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 9857
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Pisz w temacie sklepu czescidobmw.pl i podaj vin, jest tu na forum, to dobiorą odpowiednie części i dostaniesz info jakie konkretnie ilości są potrzebne. Oleju jest mało, ponieważ tak jak pisałem to zwykły manual, tylko sterowany.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
Vexler
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 17 sty 18, 1:03
BMW: E46 330ci SSG2
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek

Post autor: Vexler »

maniek21112 pisze: 6 sie 20, 12:53 Pisz w temacie sklepu czescidobmw.pl i podaj vin, jest tu na forum, to dobiorą odpowiednie części i dostaniesz info jakie konkretnie ilości są potrzebne. Oleju jest mało, ponieważ tak jak pisałem to zwykły manual, tylko sterowany.
Ok już się tam odzywam. Dzięki
Seba 330
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 13 wrz 16, 5:29
BMW: E46 330i SSG
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

Post autor: Seba 330 »

Nie chce przejść adaptacji na dwóch steriwnikach
Seba 330
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 13 wrz 16, 5:29
BMW: E46 330i SSG
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

Post autor: Seba 330 »

ObrazekScreenshot_20200806-123820_Video
jacu789456
Bywalec forum
Posty: 29
Rejestracja: 14 sie 20, 5:47
BMW: 330i SMG II
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

Post autor: jacu789456 »

Witajcie jestem zielony w temacie tej skrzyni wcześniej tylko manual hah jakieś 2 miesiące temu zakupiłem 330i z SMG II przebieg aktualny i moim zdaniem realny 220k.
Problem jest następujący od jakiegoś czasu bywa że jak wrzucam np R to jedzie jedzie a za chwilę jakby wyrzuca z niego i muszę znowu na N i na R i działa ,ostatnio po odpaleniu był N i mimo że wrzucałem na 1 i tak parę razy to nie działało aż dopiero za którymś razem załapał i potem normalnie dzialało.
Nw czy to będzie miało coś wspólnego ,podnosiłem autko i demontowałem koło bo musiałem podkleić osłonkę,skręciłem koło ,wsiadam chce odpalić ,na wyświetlaczu 1 i nic, co chwila pojawia się zębatka z wykrzyknikiem a rzadziej jeszczee przed tym F, w BMW SCANNER wywala taki błąd jak na zdjeciu https://e46forum.pl/images/upload/84fe20c2f0c6829f9a01614b9172aa38.jpg ,a na dodatek jakiś dziwny dźwięk z tych elektrozaworów jakby z tego żółtego się wydobywa ( poczyściłem wtyki CX 80 i nadal to samo
Dodam że nie ma wycieku z wysprzeglika przynajmniej nie widzę ,pomoże ktoś coś ?

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Układ napędowy”