Grjama pisze: ↑24 sty 20, 1:02
Super że działa pompa była po małym przebiegu ,także ci długo posłuży. Stara sobie zostaw. Ja jeszcze jej nie regenerowałem, tam podobno są szczotki w kształcie bananu. I to one siadają.
Regenerowałem ze dwa lata temu silniczek pompy SSG II , jeżeli nazwać można regeneracją wymianę szczotek na silniczku
Koszt takiego zabiegu to ok 17 zł za zestaw ( AS OB9012 ) . Wiem że ori. to to nie jest ale po lekkim ze szlifowaniu siada jak TATYNE w MAMINE . Silnik trzyma się na 4 śrubach ( M5 z tego co pamiętam) , ważne jest aby nie rozszczelnić układu wystarczy wykręcić tylko 2 krótsze po przekątnej one trzymają silniczek .Może komuś się przyda .
Tutaj mamy pokazany znakomity interfejs do diagnostyki oraz kodowania, nie mówię iż jest on najlepszy, bo INPĄ też można wiele rzeczy zrobić.
Poza tym temat wnosi ROZWIĄZANIE ślizgającego się sprzęgła co jest na prawdę bardzo przydatne, ponieważ każdy przeciętny użytkownik od razu brałby się za wymianę sprzęgła (które na dzień dzisiejszy kosztuje 799zł SACHS) a przecież można zaoszczędzić parę złotych
Czytajcie bo warto...
Pytanie ma ktoś z obecnych link do tego programu albo wie jak się nazywa ? Inpa generalnie zaczyna być irytująca................
Did anyone ever manage to resolve the problem with the clutch engaging too slow?
From a standstill it wont release the clutch at all or really late. This also causes during diving that the gearshifts are slipping if you keep your foot on the gas.
Its been over 5 months, and a whole lot of money, 3 different BMW mechanics.
Work done:
- Clutch Slave Cylinder repaired at SMG Society
- New Clutch, Release Bearing
- Clutch fork inspected & Pivot Pin (both OK)
- New Clutch Solenoid (Clutch Valve/QPV03)
- New MAF
- RPM/Voltage checked (all Ok)
- Hydraulic Oil Pressure/Motor & Level checked (all OK)
- Wiring Checked with a voltage meter, No obvious damage or abnormal resistance between wires.
- Adaptions done with several different programs, INPA, DIS, ISTA, Also tested between my original SMG unit and a secondhand SMG Unit
- Adaptions complete without any errors, goes through the shifting process and clutch bite point successfully
Last week a new secondhand SMG Gearbox went in as a whole, Replaced Oil & Hydraulic fluid beforehand. Adaptions went successfully. But still the same issue with the clutch releasing too slow/too late. again tried between 2 different SMG Control Units (reprogrammed fully), Even tried a different Engine DME (Just incase) but the exact same issue.
Reading values like RPM sensor gearbox & car all seem Ok/no errors.
I'm lost at this point and don't know what to do at the moment. 3 different mechanics looked at it and noone could fix it.
Mam dwa czujniki prędkości obrotowej ( 23017507013 ).
Nie jestem pewnie co do ich prawidłowego działania.
Jak je sprawdzić? Na jednym skrzynia zachowuje się inaczej jak na drugim.
Czy ma ktoś taki na sprzedaż? Bądź na chwilowe wypożyczenie przed zakupem, aby sprawdzić czy aby napewno to to.
Czy ktoś z was miał problem z przegrzaniem/temperaturą skrzyni. Moja skrzynia generalnie super przerzuca działa i jestem bardzo zadowolony. Niestety od czasu do czasu zdarzyło mi sie 3 razy w ciągu miesiąca że skrzynia stanęła na 1 biegu i samochód nie chciał ruszyć. Obroty się nie wkręcają a skrzynia przerzuca z 1 na 2 z powrotem, wstecznego nie da się ogóle wrzucić. Z 1 na N przerzuca. Dzieje się tak tylko na rozgrzanym samochodzie i jazda w korku. Samochód jak ostygnie odpalam i jakby nigdy nic wszystko super działa. Żadna kontrolka się nie zapala. W INPE jest błąd niedozwolona zmiana biegu.
Czy ktoś z was miał problem z przegrzaniem/temperaturą skrzyni. Moja skrzynia generalnie super przerzuca działa i jestem bardzo zadowolony. Niestety od czasu do czasu zdarzyło mi sie 3 razy w ciągu miesiąca że skrzynia stanęła na 1 biegu i samochód nie chciał ruszyć. Obroty się nie wkręcają a skrzynia przerzuca z 1 na 2 z powrotem, wstecznego nie da się ogóle wrzucić. Z 1 na N przerzuca. Dzieje się tak tylko na rozgrzanym samochodzie i jazda w korku. Samochód jak ostygnie odpalam i jakby nigdy nic wszystko super działa. Żadna kontrolka się nie zapala. W INPE jest błąd niedozwolona zmiana biegu.
Nie dopisałem że chodzi o SSG2. ale chyba to wynika z modelu i rocznika samochodu
bartrej pisze: ↑3 cze 20, 4:26
Może pompka nie dobija, dobrze jakbyś miał możliwość wbicia na inpe zaraz po awarii. Zrobić live data.
Wrzuce kompa do auta i może się trafi.
A znacie kogoś kto ogarnia te skrzynie w okolicy Warszawy. tak do 100 km. Bo niestety najwięksi znawcy fachowy i super warsztaty od skrzyń automatycznych CVT DSG i bóg wie co jeszcze nie będą szargać swojego dobrego imienia jakimś tam półautomatem jeszcze do tego z BMW. Ale może to i dobrze bo by więcej popsuli