USZKODZONE KOŁO PASOWE [320D 99r.]

Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#11

Post autor: Mariusz_E46 »

Młody90 pisze: Czesci oem kupuja ludzie,tacy jak my ktorzy maja jobla na punkcie auta itd.

Tak, fanatycy marki, ale też tacy którzy chcą coś zrobić raz i mieć spokój. Ja np nie kupuje zamienników, nie tylko dlatego że uważam że skoro BMW tak zrobiło to tak ma być ale i dlatego że nie mogę sobie pozwolić na to żeby samochód był nie sprawny.
Koniec OT bo to temat o kole pasowym. Jeśli kolega chce mieć spokój z tematem i planuje polatać dłużej tym samochodem to pozostaje albo OEM albo Corteco.
michalos7
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 12 gru 09, 23:35
BMW: 320d sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#12

Post autor: michalos7 »

ok, wymianę zrobię na sprawdzone Corteco(koszt ok. 500zł) bo auto ma już prawie 17 lat , a przy tak małej ilości usterek auto zasługuje na porządne części.
Przy okazji wymienię paski i napinacze/rolki, chyba że można sprawdzić, które jest łożysko rozwalone bez rozbierania układu? ;)
Wracając do tematu części to też jestem zwolennikiem oryginałów , przednie zawieszenie na zamiennikach robiłem już kilka razy ale wiadomo zawsze brak $.
dzięki i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#13

Post autor: Dobrodziej_1983 »

michalos7 pisze:ok, wymianę zrobię na sprawdzone Corteco(koszt ok. 500zł) bo auto ma już prawie 17 lat , a przy tak małej ilości usterek auto zasługuje na porządne części.
Przy okazji wymienię paski i napinacze/rolki, chyba że można sprawdzić, które jest łożysko rozwalone bez rozbierania układu? ;)
Wracając do tematu części to też jestem zwolennikiem oryginałów , przednie zawieszenie na zamiennikach robiłem już kilka razy ale wiadomo zawsze brak $.
dzięki i pozdrawiam
:good: A żeby sprawdzić która rolka siada bez wymieniania wszystkich to jest sposób :) Musisz tylko zdjąć paski i ręcznie zakręcić po kolei rolkami, znajdziesz tak winowajce :wink: Zrób sobie tylko fotkę jak pasek idzie żeby potem nie mieć zagadki :D
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
maciekz94
Bywalec forum
Posty: 345
Rejestracja: 17 lis 14, 16:45
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Szczytno

#14

Post autor: maciekz94 »

Dokladnie zrób tak jak Dobrodziej napisał, uprzedził mnie, a chciałem napisać to samo. A co do pasków to właśnie albo zrób zdjęcia albo jak Ci wygodniej narysuj sobie na kartce jak pasek jest umieszczony, coby później się nie głowić :D I tak samo poprę kolegów wyżej, tylko corteco. Moich trzech kolegów z 320 d m47 i M47N założyli corteco i jest spokój, a wcześniej jeden do m47 założył gatesa, to po 600 km się rozpadło, drugi zaś chciał włożyć hatchinsona o ile dobrze pamiętam to nawet nie pasowało. I mogłem im powiedzieć "a nie mówiłem"? Znowu wyszło na moje ;d Czytaj forum i ucz się na błędach innych :D
Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#15

Post autor: Mariusz_E46 »

michalos7 pisze:ok, wymianę zrobię na sprawdzone Corteco(koszt ok. 500zł) bo auto ma już prawie 17 lat , a przy tak małej ilości usterek auto zasługuje na porządne części.
Przy okazji wymienię paski i napinacze/rolki, chyba że można sprawdzić, które jest łożysko rozwalone bez rozbierania układu? ;)
Wracając do tematu części to też jestem zwolennikiem oryginałów , przednie zawieszenie na zamiennikach robiłem już kilka razy ale wiadomo zawsze brak $.
dzięki i pozdrawiam
Wszystko się, tylko odpowiedz sobie na jedno pytanie, samochód ma 17lat kiedy ostatnio wymieniałeś te rolki. Teraz wymienisz jedną a za miesiąc, dwa kolejną i odnowa robota. Masz rozebrane zrób wszystko po całości i masz z głowy na kolejne lata. A tak będziesz znowu słuchał czy hałasuje czy nie.
michalos7
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 12 gru 09, 23:35
BMW: 320d sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#16

Post autor: michalos7 »

Koło, paski i napinacz wymienione. Teraz nie hałasuje. Wymiana to niezła udręka(złamany klucz i dwa wygięte), pneumat nie pomógł.
Śruba puściła dopiero po mocny podgrzaniu, patent na 5 biegu i hamulcu ręcznym i nożnym.
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#17

Post autor: Dobrodziej_1983 »

michalos7 pisze:Koło, paski i napinacz wymienione. Teraz nie hałasuje. Wymiana to niezła udręka(złamany klucz i dwa wygięte), pneumat nie pomógł.
Śruba puściła dopiero po mocny podgrzaniu, patent na 5 biegu i hamulcu ręcznym i nożnym.
Ja dałem radę przy pomocy konkretnej rury (dźwignia) :) Najwazniejsze że porobione :wink: Bezawaryjności.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
michalos7
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 12 gru 09, 23:35
BMW: 320d sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#18

Post autor: michalos7 »

bez dźwigni nawet nie ma co podchodzić do odkręcania:), klucze właśnie wygięły się pod wpływem dźwigni.
dodam iż najlepiej w 3 osoby, 1 siłuje się ze śrubą, druga trzyma klucz bo często spada i trzecia z nogą na hamulcu nożnym:)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”