Fakt, nie wiem skad mi przyszlo do glowy ze miales na mysli pokretlo na wlaczniku swiatelkosteg pisze: ↑14 sty 21, 11:00Nie wiem czy nie czytałeś posta kolegi - napisał wyraźnie, że na skp diagnosta stwierdził, że nie działa regulacja pozioma.
Poleciłem aby podjechał do ściany i sam pokręcił pokrętłami. Od początku mowa o regulacji lampy. A takowa jest dla każdej - xenon, led, bixenon, haloge i sam to zapewne wiesz. Nigdy nie wspominałem o korekcie wysokości z miejsca kierowcy.
Jesteś pewien, że pokrętło w lampie ma robić to co przestawia dźwignia na przesłonie? Tego się nie reguluje przecież a przestawia z LHD bądź RHD na płaski. Nigdy nie ma tam przecież stanów pośrednich. Po co zatem pokrętło?
Pokaż fotki tych lamp.Biemdablju pisze: ↑13 sty 21, 12:03 Tak lampy są nowe oryginalne Automotive Lighting .. lampy sa zwykłe xenonyJeśli Broder ma rację to powinno być na ruch prawostronny przekrecone do końca - czyli rv jeśli dobrze to rozumować.Biemdablju pisze: ↑13 sty 21, 16:09 A tutaj te żółte pokrętła :
https://zapodaj.net/bf9396b542a84.jpg.html
https://zapodaj.net/1a636d985111b.jpg.html
Jak one powinny być prawidłowo ustawione ? W stronę rv czy lv ? Próbowałem nimi ruszać ale nie chce urwać czegoś..
Co do regulacji RV LV to zwal jak zwal, regulacja, przelacznik, wiadomo o co chodzi Przestawiamy na jedna badz druga pozycje. Mam uszkodzona lampe i na szybko cyknalem fotki jak to wyglada